Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

HR and Office Manager

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 4 năm
Hạn nộp hồ sơ: 02/08/2021
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
4 năm
Hạn nộp hồ sơ
02/08/2021
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

• Day to day management of a busy office team, including HR, Admin and recruitment.
• Ensuring the local Vietnamese labour laws are implemented and adhered to by staff and the company.
• Collate and maintain up-to-date information related to local labour laws and company admin, and ensure it is available and understandable by staff and managers.
• Ensure all inter company documentation is maintained and updated (Code of Conduct, Employee Handbook, Company Guidelines, Contracts etc).
• Strong focus on well written English communication for inter company announcements.
• Able to adapt approach and communication style across different mindsets and cultures.
• Support HOD and managers in daily requests related to HR, Admin and recruitment.
• Manage all disciplinery actions against staff and ensure the company strictly follows local labour laws.
• Manage the admin support team and ensure all records are kept up-to-date.
• Work directly with managers and staff as required in relation to HR, Admin and recruitment.
• Ensure that all required paper work is prepared and in place for new starters (including expats visas/work permits and required documentation).
• Support both new and exsisting expat staff related to official company paper work or documentation.
• Manage admin staff in arranging official company events or social gatherings.
• Ongoing improvement of the department and its tasks.
• Perform other tasks as assigned by Operations Manager/COO.
• Reports to Operations Manager.

Yêu cầu ứng viên

• BA/ BS Degree related to HR, Admin and office management.
• At least 6+ years of experience in HR, Admin and office management (previous experience in an international company will be an advantage).
• In-depth understanding and frequent use of Microsoft office software applications.
• Professional, flexible and approachable working style.
• Strong skill in English communication, both in verbal and written
• Excellent planning and organizational skills.
• Good presentation, negotiation and communication skills.
• Excellent soft skills and ability to adapt to new ideas and cultures.
• Diligence, reliability and responsibility are a must.
• Ability to work independently as well as willingly to support colleagues as a team. Work under high pressure, result-oriented and capable of multi-tasking.

Quyền lợi/Phúc lợi

WE OFFER
• 13th month salary
• An attractive package of annual leave, sick leave and child-sick leave
• Social insurance, health insurance and unemployment insurance
• Annual health check-up
• Meal, mobile and petrol allowance
• Free parking for motorbikes
• Teambuilding activities and social events (company trips, charity trip, New Year’s party, kickoff party, team building, Friday bar, gifts for Tet and mid-autumn festival, lucky money, quarter team bonus)
• A cool place to work incl. rooftop pantry with table football
• A focus on personal and professional growth, adding to your skillsets, and always challenging the status quo
• An international working environment that is constantly moving
• A chance to develop working relationships with overseas colleagues 
• We promise that you will get busy, you will have fun, you will be challenged, and you will become more skilled. In other words, you will not be bored

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: 60A Hoàng Văn Thụ - Phường 09 - Quận Phú Nhuận - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Spring Production
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: 60A Hoàng Văn Thụ - Phường 09 - Quận Phú Nhuận - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
02/07/2021
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 02/07/2021
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A, Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, phường Phú Nhuận, TP. HCM

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...