Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

QUẬN 1 _ Office Manager thông thạo 2 ngoại ngữ (tiếng Anh & tiếng Nhật) _ 13336GL

Mức lương: 16 - 20 triệu
Kinh nghiệm: 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 31/08/2018
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
16 - 20 triệu
Kinh nghiệm
1 năm
Hạn nộp hồ sơ
31/08/2018
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

MUST COMMUNICATE BY BOTH ENGLISH & JAPANESE
>>> HR Tasks:
+ Managing the recruitment of lawyers and paralegal including on-boarding as well as off-boarding
+ Advising the Head of Branch in regard to official legal as well as corporate policies to ensure compensations and other employment related rights and duties
+ Liaising with the Bar Association, Department of Justice in Ho Chi Minh City and Ministry of Justice in regard to activities issues of law office
+ Reporting activities of law office to Bar Association, Department of Justice and Ministry of Justice
>>> GA tasks:
+ Translating documents from Japanese, English into Vietnamese and vice-versa
+ Managing client relationships of current and potential clients for Vietnam office
+ Procurement of office supplies and supplier management
+ Arranging business travel for local staff including visa, air ticket and accommodation
+ Arranging accommodation, register foreign attorney in vietnam and temporary resident card for Japanese lawyer and family
- Accounting:
+ Supporting to accounting team to ensure cash-flow for the Vietnam offices
+ Managing debtor and creditor accounts – supplier and client accounts payable and receivables
+ Liaising with banks and tax department for account clearance
>>> Secretary tasks:
+ Contract management for Vietnam office (HCMC office and Hanoi office)
+ Issuing invoices and managing client debits in collaboration with the Japan and Singapore offices to ensure receivables are collected on time
+ Creating monthly sales reports (fees charged to clients) for Vietnam management team.
+ Registering new case and managing all cases for Vietnam office via group’s private system.

Yêu cầu ứng viên


- Japanese: JLPT N2 Certificate
- English(more than intermediate)
- Having experience working for similar position 3+
(HR/GA/Secretary/Accounting)

- Skills : Word, Excel and PowerPoint
- Working experience in Japanese company
- Prefer female

- Flexible response
- Responsibility

Quyền lợi/Phúc lợi

- Trao đổi cụ thể khi phỏng vấn

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Cao ốc Zen Plaza, số 54-56 Nguyễn Trãi - Phường Bến Thành - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Reeracoen Việt Nam
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Cao ốc Zen Plaza, số 54-56 Nguyễn Trãi - Phường Bến Thành - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
04/07/2018
Cấp bậc
Nhân viên
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 04/07/2018
Cấp bậc: Nhân viên
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...