Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Trọng Yếu (KAS Executive)

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 13/09/2020
Địa điểm: Bình Dương
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ
13/09/2020
Địa điểm
Bình Dương
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

1. Follow up and monitor the nomination communicated by global KAM team and Global sales team by handling daily queries from local sales, CS on item enquiries, product developments and regular tests (if needed).
2. Achieve local sales target of responsible accounts by closely working with local sales team.
3. Actively notify, provide updated information and local support to PD, Sales and CS team to work on new nomination about items/programs to ensure a smooth roll out process locally.
4. Work with local PD team to sampling new developments as customers’ requirements and share detailed information to Global KAM.
5. Review raw material/inventory level regularly and work with related departments to ensure programs' stock or materials well prepared.
6. Review program performance locally in term of sales value, sales volume, and delivery lead-time and have proper actions to improve program performance.
7. Generate monthly report to monitor and analysis key account business performance and activities, share the same to local and global team to align in same task.
8. Provide customer satisfaction by handling well all routine work, servicing requirement, technical support, and problem solving.
9. Prepare and meet deadline of monthly call planning, KAS report and other task assigned.
10. Maintain close working relationship with colleagues to ensure team strengths are further developed.
11. Assist KAS Manager to carry out additional assignments/plans for the team’s effective operation.
12. Any assignments other than above descriptions related to key account service activities assigned by KAS Manager.

Yêu cầu ứng viên

1. University graduate
2. At least 2 years of working experience in customer services, product development, key account management… Experience on labeling/garment/printing is an advantage.
3. Fluent verbal and written English. Other languages such as Chinese are the advantage.
4. Good at computer skills including Words, Excel, Power Point.
5. Ability to work independently.
6. Willingness to learn, teamwork and motivated person.
7. Ability to work under pressure.
8. Good communication skill and presentation skill.

Quyền lợi/Phúc lợi

- Discussed in the interview

Địa điểm làm việc

  • Tỉnh Bình Dương
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: số 30 VSIP II, đường số 6, KCN VSIP - Phường Hoà Phú - Thành phố Thủ Dầu Một - Bình Dương.
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH SML Việt Nam
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: số 30 VSIP II, đường số 6, KCN VSIP - Phường Hoà Phú - Thành phố Thủ Dầu Một - Bình Dương.
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
14/08/2020
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
24 - 32 tuổi
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 14/08/2020
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: 24 - 32 tuổi
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Khu vực
Bình Dương

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...