Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Tuyển Customer Service Supervisor

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 23/11/2020
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ
23/11/2020
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

- The CS Supervisor is responsible for the Inbound team in Shopee Call Center. The following consists of the responsibilities of a CS Supervisor:
- Support the Customer Service Manager (CSM) in achieving business goals.
- Manage the day to day operations within the customer service team including process escalations, quality checking, and staffing needs.
- Build team spirit for a team with 15 members.
- Process designer.
- Continuously implement new or innovate existing processes to improve KPIs, Customer experiences, Efficiency performance.
- Support to develop the training plan for new CSRs and maintain continuous training for existing CSRs.
- Assist CSR's in exceeding customer expectations through excellent customer service.
- Provide regular, transparent feedback and reporting on CSR performance to the CSM.
- Forecasting the volume of workload daily & peak period and design plans to overcome the backlogs but still maintain good KPIs.
- Fining the gaps in process and offering the best solutions to maximize capacities and resources for improvement.
- Identify risks and provide immediate action plans during the sudden incident.
- Coordinate with other teams/ departments to achieve company's business goals.

Yêu cầu ứng viên

- Proficiency in English and Vietnamese.
- Minimum 1.5 years of experience in supervisory role (CSAT, CQM, SLAs...)(specialized in Call Center).
- Goal better, data-driven, self-motivated leader, can-do attitude, open and supportive mindset.
- Good at planning and organizing, communication, presentation, negotiation, interpersonal and problem-solving.
- Work independently and proactively take on new responsibilities where most needed.
- Good at data and report to control backlogs & performance.

Quyền lợi/Phúc lợi

- Talk when interview.

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 17, Tòa nhà Saigon Center 2, Số 67 đường Lê Lợi - Phường Bến Nghé - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Shopee - Chi Nhánh Thành Phố Hồ Chí Minh
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 17, Tòa nhà Saigon Center 2, Số 67 đường Lê Lợi - Phường Bến Nghé - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
12/11/2020
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 12/11/2020
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...