Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Technical Customer Support

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 3 năm
Hạn nộp hồ sơ: 31/05/2025
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
3 năm
Hạn nộp hồ sơ
31/05/2025
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

  • Support the Delivery team in deploying products (applications, platforms) to agents and customers.
  • Proactively monitor, check in, and assist agents and customers during their use of the products.
  • Receive requests and inquiries from customers through the company's communication channels (ticketing system, Zalo, email, etc.).
  • Process requests according to established procedures, ensuring SLA compliance.
  • Compile, analyze, and report information, propose solutions to assist customers, and escalate issues to supervisors or relevant departments as needed.
  • Manage and track customer requests through the ticketing system and CRM.
  • Act as a "technical writer" by creating user guides for customers.
  • Design basic visuals to support content creation.
  • Willingness to travel or conduct surveys as required by the department head and project needs.
  • Assist with other project-related tasks as assigned by the deployment department

Yêu cầu ứng viên

  • At least 3 years of experience in Customer Service or a similar position.
  • Understanding of the principles of software operation and associated hardware.
  • Ability to resolve basic technical issues.
  • Basic design skills, proficiency in Canva, Google Sheets, PowerPoint, etc.
  • Familiarity with CRM systems and ticketing systems.
  • Good communication and negotiation skills, with a pleasant speaking voice.
  • Passion for technology and eagerness to learn about new products.
  • Strong customer service mindset, enthusiastic, and proactive in work.
  • Enjoy working in a start-up environment.

Quyền lợi/Phúc lợi

  • Competitive Salary
  • 5 working days/ week
  • Provided with a Mac book
  • Attractive benefits for team activities (team building, team outing, Happy Hour..)
  • Comfortable work space and friendly colleagues

Thời gian làm việc

  • Thứ 2 - Thứ 6 (từ 09:00 đến 18:00)

Địa điểm làm việc

  • SGGP Building, số 436-438 Nguyễn Thị Minh Khai, Phường 5, Quận 3, Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Công nghệ thông tin
Địa chỉ: Tầng 15, Số 436-438 Nguyễn Thị Minh Khai, Phường 5, Quận 3, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Digital Power Media
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Công nghệ thông tin
Địa chỉ: Tầng 15, Số 436-438 Nguyễn Thị Minh Khai, Phường 5, Quận 3, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
22/05/2025
Cấp bậc
Nhân viên
Học vấn
Đại học
Số lượng tuyển
1
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 22/05/2025
Cấp bậc: Nhân viên
Học vấn: Đại học
Số lượng tuyển: 1
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Kỹ năng cần có
Kỹ năng làm việc nhóm Customer Support Kỹ năng giải quyết vấn đề Technical Support Experience technical service Khắc phục sự cố Giao Tiếp Hiệu Quả Với Trẻ Nhỏ Kiến Thức Về Phần Cứng Và Phần Mềm Máy Tính
Việc làm cùng công ty

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...