Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Nhân Viên Sale Admin (Kiêm Kế Toán)

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 07/02/2021
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
07/02/2021
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

- Coordinate with Sales, Accountants,... in implementing, managing contracts, appendices, special programs, special agreements,...

- Support customers, other departments of paper, license to sell.

- Taking phone calls and email orders from HORECA customers and GT.

- Weekly Stock Report for HORECA, GT: keeping in touch with salesmen about stock issues for HORECA customers.

- Record and get AnP number for Marketing events (Tasting at shops, sampling, marketing,…).

- Assisting on stock take.

- Connecting with Store Keeper and Salesmen to follow stock management and forecast for HORECA/GT customer of the shop.

- Support customer call center to check and feedback requests from online customers.

- Follow and collect information of promotion, gift voucher,… which are launched online.

- Process the order for online order or telesale order.

- Issue the red invoice to customers basing on the bills.

- Reconcile and solve all troubles relating the red invoice until to be done.

- Check and prepare AR report, cash on hand, cash in bank report monthly.

- Check and prepare AP report, fix assets, tools report, prepaid expense, other accounts... monthly and quarterly.

- Do the tax report and red invoice report monthly/quarterly and work with tax office when requested.

- Do the accounting books monthly/quarterly and yearly basing on head office accounting rule and sending to head office to consolidate.

- Do the inventory report monthly/quarterly and yearly basing on head office accounting rule

- Prepare Financial statement monthly/quarterly and yearly.

Yêu cầu ứng viên

- BA degree on Accounting.

- Knowledgeable accounting profession.

- 1+ years in similar roles.

- Good at Excel, Word Office,...

- Good communicate in speaking and writing.

- Proactive, self-motivation, result-focus, eager to learn new things.

Quyền lợi/Phúc lợi

- Deal with the company.

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: 41 Thảo Điền, Phường Thảo Điền, Thành phố Thủ Đức, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Thực phẩm Ân Nam (Annam Group)
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: 41 Thảo Điền, Phường Thảo Điền, Thành phố Thủ Đức, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
18/01/2021
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 18/01/2021
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Ngành nghề liên quan
Kế Toán Kế toán/Kiểm toán

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...