Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

HR Senior Assistant (C&B Executive)

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 05/05/2021
Địa điểm: Hà Nội
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
1 năm
Hạn nộp hồ sơ
05/05/2021
Địa điểm
Hà Nội
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

Major jobs
1. Proceed benefits for Employees in accordance with the company’s policy:
• Deliver vouchers to employees (Tet holiday, Mid-autumn, Year End Party, Birthday, Best staffs…)
• Request for wedding/funeral/giving birth allowances for employees (if any):
• Proceed PVI Insurance registration for employees (Increase/Decrease monthly & Renewal)
• Organize Annual Health Check

2. Monthly Payroll:
• Monthly calculate the salary in detail (in Cadena System)
• Check, verify all data relating to payroll if any (namely overtime working, PIT, Insurance, Labor Employment Status…) to make sure the accuracy of the calculation matched in compare with Cadena System

3. Personal Income Tax (PIT) Related Duties
• Register online for the issuance of PIT code for new employees.
• Register online PIT code for Employees’ dependents (if any)
• Monthly PIT Declaration submission.
• Processing PIT finalization on yearly basis for all employees

4. Social Insurance (Social/Health/Unemployment Insurance):
• Register online for increase/decrease employees participating in social insurance monthly & for the change in social insurance information (if any)
• Contact Social Insurance Department on providing social insurance book & health care card for employees
• Close employees’ social insurance book monthly & complete the transferring procedure of social insurance book for leaving staffs
• Make claims online for social insurance regime for employees (sick leave, maternity leave, rehabilitation leave, etc.) & follow up payment for employees

5. Labor Contracts:
• Proceed all kinds of labor contracts for new staffs (probation/labor/seasonal) & renewal labor contracts
• Make addendum to the labor contracts (if any)
• Proceed all documentation for resignation (contract termination decision, contract liquidation minutes), ensure all resignation cases are addressed in compliance with the company’s regulation.
• Ensure all kinds of labor contracts are given to employees on time

6. Filing (Hard files and soft files) & Database Updated as being required
7. Employee Relationship
8. Other HR supporting tasks as assigned.

Working condition
• 8 working hours/day, 5 days/week, 02 days off in roster.
• The social, health and unemployment insurance as Law of Insurance, PVI Premium health care.
• Successful candidates will work in an ideal working environment with attractive salary.
• Lunch/ Diner at Lotte Canteen
• Other benefit as company policies.

 

Yêu cầu ứng viên

A. Basic requirements:
1) Bachelor degree in Human Resources or related fields.
2) 03 Working Years of Experience in C&B field for company size at more than 200 employees.
3) Good at English Speaking and Translation.
4) Good at Team - work, can work under pressure.

B. Competency requirements ( A.S.K)
1) Attitude: To be Careful, Cooperative, Active and Eager - Learning
2) Skills:
- Good at Communication, Negotiation, Problems Solving Skills.
- Good at Computer skills (Words, Excel, PowerPoint), be excellent at excel formulas for salary computation.
- Good at Reporting & Filling skills, Time - Management & Database.
3) Knowledge:
- Well Knowledge about Cadena Software and Practices.
- Strongly acknowledge and can well apply all processes about Personal Income Tax (PIT) - Especially PIT regulations for foreigners working in Vietnam, Social Insurance, Health Insurance, Unemployment Insurance, all labor regulations on compensation and wages regulation from Government.

Quyền lợi/Phúc lợi

- Increase salary once a year with good chances for promotion.
- Employees Cares: 13th Month salary, Summer Vacation... General health check once a year
- Free Lunch or Dinner at company cafeteria.

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hà Nội
1  |  0
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 1 đến tầng 6, Tòa nhà Lotte Center Hanoi, 54 Liễu Giai - Phường Cống Vị - Quận Ba Đình - Hà Nội
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Lotte Shopping Plaza Việt Nam
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 1 đến tầng 6, Tòa nhà Lotte Center Hanoi, 54 Liễu Giai - Phường Cống Vị - Quận Ba Đình - Hà Nội
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
27/04/2021
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 27/04/2021
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Khu vực
Hà Nội

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...