Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

HR & Admin Executive

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 30/04/2021
Địa điểm: Hà Nội
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
1 năm
Hạn nộp hồ sơ
30/04/2021
Địa điểm
Hà Nội
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

1. Admin operations in office and restaurants
- Manage all admin contracts for office and restaurants
- Perform administrative tasks for office and restaurant operations: stationery, electricity, water, garbage collection, pest control, internet, telephone, express delivery, flight booking, hotel booking, Grab, cleaning service... and other administrative expenses
- Manage business trips expenses
- Manage uniform allocation
- Manage office equipments (computers, printers, email), IT services
- Perform monthly administrative expenses payment
- Carry out admin work when opening new stores: Certificate of food safety, fire and explosion insurance, pavement usage, security ...
2. Employee engagement
- Organize teambuilding activities annually
- Organize monthly employee engagement activities: Bonchon Lunch, Birthday party, Junior Talking
- Conduct Employee survey to understand employees' needs, and then make recommendations to improve working environment
- Develop communication channels with employees
3. Recruitment & Training Support
- Support interviewing and onboarding process in Hanoi
- Provide periodical orientation for new employees to make sure they understand the company's rules, regulations, and policies.
4. Perform other assigned tasks
- Explain questions and handle complaints from employees which related to the in charge HR aspects.
- Make periodic reports for the job assigned or when there is an unexpected request from the leader.

 

Yêu cầu ứng viên

1. Requirement of Experience and Professional
- Graduated from University, majoring in Human Resource Management, Business Administration or other related certificate
- Have experience in HR & Admin for at least 3 years, experience in F&B is a plus
- Good computer, office information technology skills
- Good English communication skill
2. Soft skill requirement
- Good work management skill, active at work
- Honest, cautious, logical
- Good communication skills
- Have problem solving skills
- Proactive, creative, innovative thinking and able to learn
THÔNG TIN KHÁC
- Độ tuổi: 25 - 30

Quyền lợi/Phúc lợi

- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hà Nội
1  |  0
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Dịch vụ & Tiêu dùng, Nhóm nghề khác
Địa chỉ: Tầng 2, Tòa nhà EBM, Số 683 – 685 Điện Biên Phủ, Phường Thạnh Mỹ Tây, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty Cổ Phần BC Concept
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Dịch vụ & Tiêu dùng, Nhóm nghề khác
Địa chỉ: Tầng 2, Tòa nhà EBM, Số 683 – 685 Điện Biên Phủ, Phường Thạnh Mỹ Tây, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
31/03/2021
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
25 - 30 tuổi
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 31/03/2021
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: 25 - 30 tuổi
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Khu vực
Hà Nội
Việc làm cùng công ty

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A, Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, phường Phú Nhuận, TP. HCM

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...