Traditional Off Trade Assistant Manager
Mô tả công việc
- Demonstrates understanding of shoppers and customers behaviors specific to the region to develop right strategy at right region.
- Perform full year organizing trade activities in line with business objectives/ brand objectives.
- Execution of National activations and events for all company portfolios based on Brand Campaign.
- Manage the activity performance in collaborating with key commercial departments and external partners.
- Responsible for the project budget (track all spend, monthly reporting).
- Involves ongoing sales data analysis (trends, competitors, category, etc.), monitoring the competitor activities and propose innovative ideas.
Yêu cầu ứng viên
- University degree in Business Administration, Economics, Marketing.
- Knowledge of professionally trade marketing activities.
- At least 3 years working experience in the relevant field in beverage industry or FMCG.
- Expert in data analysis is required. Analytical thinking and problem-solving oriented.
- Good & clear communication, negotiation and presentation skills.
- Fluently spoken and written in English.
- Open-minded and enthusiasm.
- Dedication and commitment.
Quyền lợi/Phúc lợi
- Discussed in the interview
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hồ Chí Minh
Quy mô: | 200-499 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Tầng 18 và 19, tòa nhà Vietcombank, số 5 Công trường Mê Linh, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP Hồ Chí Minh |
Tên công ty: | Công ty TNHH Nhà Máy Bia Heineken Việt Nam |
Quy mô: | 200-499 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Tầng 18 và 19, tòa nhà Vietcombank, số 5 Công trường Mê Linh, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP Hồ Chí Minh |
Ngày đăng tuyển: | 04/08/2020 |
Cấp bậc: | Nhân viên |
Học vấn: | Trung cấp |
Số lượng tuyển: | 0 |
Độ tuổi: | Không yêu cầu |
Giới tính: | Không yêu cầu |
Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi