Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Sale Admin

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 15/01/2023
Địa điểm: Hà Nội
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
15/01/2023
Địa điểm
Hà Nội
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

  • Directly support the sales department.
  • Receive orders, enter orders into the software for departments to receive and process.
  • Support Quotation of goods, competitive quotation, contract of purchase and sale.
  • Manage douments, transactions with customers (sign contracts, cancel transactions. Prepare documents according to the contract...).
  • Update products and sales policies investors to sales staff.
  • Support Sales Department to work with customers.
  • Process internal information, update changes of data.
  • Making reports on contract performance, controlling and promoting progress to ensure Contract progress.
  • Revenue tracking and reporting.
  • Solve other arising jobs related to the days work.
  • Coordinate with organizational departments.
  • Deal a number of other arising jobs as assigned by the direct manager.

Yêu cầu ứng viên

  • Male - Female 23 years old.
  • At least 1 year of experience in Sales Admin or similar positions.
  • Fluent in English with 4 skills, able to read, and translate documents/reports.
  • Proficient in Microsoft Office (Word, Excel, Power point, Outlook).
  • Good communication, sociability, friendly, good teamwork.
  • Careful and enthusiastic in work.
  • Positive, hard-working, responsible attitude.
  • Agility, the ability to grasp quickly.
  • Able to work under high pressure, desire to stick with the Company for a long time.
  • Add: No 79, 193 land, Trung Kinh street, Trung Hoa Ward, Cau Giay District, Hanoi City.

Quyền lợi/Phúc lợi

  • Attractive salary.
  • Working time: Monday - Friday, 08:30 to 17:30
  • Lunch support.
  • 13th month salary, annual bonus review.
  • 12 days of leave/year with full salary.
  • Equipped with laptops for work.
  • Dynamic working environment creating conditions for skill development and promotion.
  • Pay insurance according to state regulations.
  • Enjoy other benefits according to the companys regulations.

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hà Nội
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 32, ngách 28/106, phố Đại Linh - Phường Trung Văn - Quận Nam Từ Liêm - Hà Nội.
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Trace - Tec Việt Nam
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 32, ngách 28/106, phố Đại Linh - Phường Trung Văn - Quận Nam Từ Liêm - Hà Nội.
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
16/12/2022
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Cao đẳng
Số lượng tuyển
1
Độ tuổi
Từ 23 tuổi
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 16/12/2022
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Cao đẳng
Số lượng tuyển: 1
Độ tuổi: Từ 23 tuổi
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Khu vực
Hà Nội

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...