Nhân Viên Trade Marketing (Modern On Trade Manager)
Mô tả công việc
-
Demonstrates understanding of shoppers and customers behaviors specific to the region to develop right strategy at right region.
-
Perform full year planning trade activities in line with business objectives/ brand objectives
-
Execution of National and Regional customer marketing strategies and sales-related events for all company products based on Brand Strategy.
-
Drive sales out performance by building and developing brand image, grow volume and revenue through executing trade and channel activities.
-
Build collaborative plans with key partners and key accounts that share a focus with the company’s entire portfolio.
-
Responsible for the National MONT Trade Marketing Budget (track all spend, monthly reporting).
-
Involves ongoing sales data analysis (trends, competitors, category, etc.)
Yêu cầu ứng viên
-
4 years at least in Trade Marketing specific in On Trade Channel/ HORECA.
-
Excellent verbal and written communication skills, English skill is preferred.
-
Fact base and data driven analysis
-
Able to work independently and travel to region
-
Strong negotiation skill
-
Able night visit outlet is preferred
Quyền lợi/Phúc lợi
- Discussed during the interview
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hồ Chí Minh
Quy mô: | 200-499 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Tầng 18 và 19, tòa nhà Vietcombank, số 5 Công trường Mê Linh, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP Hồ Chí Minh |
Tên công ty: | Công ty TNHH Nhà Máy Bia Heineken Việt Nam |
Quy mô: | 200-499 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Tầng 18 và 19, tòa nhà Vietcombank, số 5 Công trường Mê Linh, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP Hồ Chí Minh |
Ngày đăng tuyển: | 08/10/2020 |
Cấp bậc: | Mới tốt nghiệp |
Học vấn: | Trung cấp |
Số lượng tuyển: | 1 |
Độ tuổi: | Không yêu cầu |
Giới tính: | Không yêu cầu |
Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi