Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

HR Staff

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 08/10/2021
Địa điểm: Hà Nội
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
08/10/2021
Địa điểm
Hà Nội
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

Position Summary
• Be responsible for setting target and strategy of functions related to insurance for employee
• Be responsible for setting target and strategy of functions related to Recruitment

Insurance and Compensation:
• Set up target/ strategy to make wage – bonus – benefit policy by survey and analysis labor market with consultant or specific system.
• “Target and implementation strategy” is showed through by building annual wage – bonus – benefit policy which is helped to build annual budget planning.
• Building and propose salary scale for each level in company.
• Manage payroll: Co-ordinate with staff of other section to summarize working day to calculate salary/ bonus monthly and personnel income tax report.
• Making labor report following the request of management agencies at local labor.
• Issue decision related to wage, benefit (resign, retire, sick leave, accident…)
• Making all activity related to insurance for employee (social insurance’s book, payment for benefit, unemployment insurance … )

Recruitment:
• Co-ordinate with local head to set up recruitment demand through evaluation job target of section. Based on “recruitment demand”, making plan to get demand about time and recruitment quality for section that has demand.
• Co-ordinate with recruitment consultant to post job or supply list of candidates.
• Checking list of candidates directly and making plan to interview and inform to HR Manager.
• Join in interview and exchange recruitment information/ result for candidates and related section.
• Orientation training for new employee.

Yêu cầu ứng viên

• Have Knowledge about wage of government and wage – bonus policies of company.
• Have knowledge about insurance for employee (social insurance’s book, payment for benefit, unemployment insurance … )
• Planning and Organization Skill ; Training Skill
• Using Microsoft office fluently (excel – word – power point)

Quyền lợi/Phúc lợi

- Xe đưa đón

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hà Nội
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Lô 41A&B, KCN Quang Minh, Thị trấn Quang Minh, Huyện Mê Linh, Hà Nội
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Katolec Việt Nam
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Lô 41A&B, KCN Quang Minh, Thị trấn Quang Minh, Huyện Mê Linh, Hà Nội
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
08/09/2021
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 08/09/2021
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Khu vực
Hà Nội

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A, Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, phường Phú Nhuận, TP. HCM

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...