Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

HR & General Affairs Specialist (Express, Logistics & Supply Chain)

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 12/01/2020
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ
12/01/2020
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

Human Resources
o Implement human resources general activities; responsible for administering policies and procedures related to human resources and provide support to respective departments of daily human resource requirements in order to fulfill the business needs
o Implement the HR policies and procedures, C&B to ensure the operations are in line with company procedures and local labor code/legislation.
o Follow up the personnel income tax, register with tax authority & Tax report and Social Insurance.
o Assist in recruitment, training & development and employee relations activities
General Affairs (GA):
Provide professional administrative support to the country office, including but not limited to the following functional areas so as to improve the efficiency and effectiveness of the Company
o Handle general office administrative works, such as office supplies, equipment and facilities’ repair & maintenance works, arrange and monitor cleaning service, insurance arrangement, management of office environment
o Responsible for all Premises Leasehold Management, fit out and maintenance works which includes office, service station, distribution hub and warehouse etc.
o Responsible for all procurement management works includes Centralized Procurement from HQ as well as local purchase within the country; such as operating materials and uniform, operating equipment, assets, office assets, office suppliers, travel ticket, Visa, accommodation arrangement, stationaries, etc.
o Responsible for inventory management of operating materials; includes the process of collecting the request, ordering, delivery, inspection, inventory control and maintain a safety stock level etc.
o Responsible of assets management for all assets within the country
o Facilitate and implement the administrative policies and procedures issued by HQ and revert comments on the policies and procedures for enhancement when necessary
o Prepare and submit administrative related reports
o Prepare and submit administrative payment monthly
o Perform any other duties required from time to time

 

Yêu cầu ứng viên

o University graduate in relevant Legal, Administration
o At least 2 years experience in Administrative & HR
o Proven ability to produce high quality analysis reports
o Flexibility, highly organized and able to handle multi-tasks
o Excellent interpersonal, communication and problem solving skills
o Good command at English, Chinese is a plus
o Good team player, strong sense of responsibility and able to work under pressure
o Knowledge of Microsoft office programs such as Excel, Word, PowerPoint and HR systems

Quyền lợi/Phúc lợi

- Bảo hiểm theo quy định
- Thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 20-49 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 7, Toà nhà Pico Plaza, số 20 Đường Cộng Hoà, Phường 12, Quận Tân Bình, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH S.F. Express
Quy mô: 20-49 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 7, Toà nhà Pico Plaza, số 20 Đường Cộng Hoà, Phường 12, Quận Tân Bình, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
13/12/2019
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 13/12/2019
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...