Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Chuyên Viên Chăm Sóc Khách Hàng

Mức lương: 7 - 10 triệu
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2019
Địa điểm: Hà Nội
Mức lương
7 - 10 triệu
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
30/11/2019
Địa điểm
Hà Nội
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

1. Care job’s performance

- Compliance Customer Service Procedure to apply well in conjunction with relevant departments: Academic, Sales, Marketing….

- Support teachers in students’ issue, giving alter solution and feedback

- Handle request and complains

- Monitor Customer Satisfaction Results (CSR) then having prompt action.

- Contact parents directly or by phone, email to get their feedback.

- Call each student at least once a month for building relationship and update students’ learning situation to parents.

- Attend parents’ meeting with teachers to communicate with parents

- Observe each class once a month to understand students, teachers and program

2. Re-enrolments

- Keeping students/ customer are informed about student’s progress after class by period of time.

- Complains, feedbacks are being answered properly to customer with solution.

- Summarize customer feedback and having prompt report to CSM.

- Communicate well with sale team for the number of re-enrollments.

3. Other administration

- Supervise the office, class room, center in proper clean-up, tidy and safe.

- Supervise all equipment in proper condition to serve.

- Prepare and support Marketing/ sale on school events.

4. KPIs needed

- Re-enrollment rate: 70%

- Each student receives at least 1 call/ month.

- Observe each class at least once a month.

Yêu cầu ứng viên

- University graduated, prefer fluent in both English and Vietnamese

- Team building and Communication skills

- Problem solving skills

- Well-organize and detail management

- Ability to work independently and as a part of the team

- Be able to work on shift and travel.

Quyền lợi/Phúc lợi

- Unique opportunity to work within a multi-lingual, international-standard, drama-free environment

- Professional and holistic training

- Exciting team activities: Company trip, Teambuilding trip, Annual party...

- Annual performance and salary review

- Lunch and parking allowances

- Other Benefits: According to Labor Law, company regulations and internal policies of GPA Vietnam.

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hà Nội
1  |  0
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: ô số 10, Tầng 4, Tòa nhà D2 Giảng Võ - Phường Giảng Võ - Quận Ba Đình - Hà Nội.
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty Cổ phần Golden Path Academics Vietnam
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: ô số 10, Tầng 4, Tòa nhà D2 Giảng Võ - Phường Giảng Võ - Quận Ba Đình - Hà Nội.
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
26/11/2019
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 26/11/2019
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Khu vực
Hà Nội

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...