Cần tuyển Office Manager
Mô tả công việc
- Resolve issues within a timely manner while working to continuously improve and create internal and external processes and procedures
- Support procurement, Accounting, Marketing, HR department in negotiation skills, reporting skills.
- Communicate and embody the company vision and values
- Evaluate employee performance and provide additional coaching and support as needed
- Allocate budget resources for supplies, equipment, marketing, and personnel
- Collect information to report to director
- Other admin tasks
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s degree or experience in related fields
- Excellent communication and presentation in both Vietnamese & English
- Communication, presentation, training & management skills, and have ability to motivate team
Phúc lợi công việc
- Bảo hiểm theo quy định
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Chế độ nghỉ phép
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
Từ khóa:
Office Manager17/08/2019
Tp Hồ Chí Minh
Quản lý
Tiếng Anh
Đại học
3 năm
Nữ, từ 34 tới 45 tuổi
Công ty TNHH Milensea Retail