Trợ Lý Giám Đốc
Mô tả công việc
- Female CEO
- Perform tasks such as scheduling, arranging meetings, meeting with partners, customers, etc. At the same time, support the Director with tasks such as booking airline tickets and hotel rooms for business trips.
- Synthesize, monitor, evaluate reports of departments, perform data analysis if requested by the Director.
- Receive and check documents from departments and divisions and submit them to the Director for approval.
- Receive information from the Director and then communicate clearly and accurately to relevant departments, receiving feedback from superiors.
- Take notes of meeting information, working minutes, and summarize content.
- Participate in contributing ideas and planning company programs and activities.
- Participate in supporting the human resources administrative department in implementing other requests of the Director.
- Perform other tasks as requested by the Director.
Yêu cầu ứng viên
- Gender: Female
- Age: Under 1986
- Studied abroad, graduated from University (priority is given to graduates with majors in Economics, Foreign Affairs, Diplomacy, Foreign Languages, and Finance)
- At least 2 years of experience working as an assistant to the Director/General Director of a Multinational Corporation/Company.
- Have experience traveling abroad
- Proficient in English
- Able to work independently, thoughtful
- Ability to manage time and organize work
- Agile, proactive, creative and dynamic
- Good office computer skills
- Have B2 degree is preferred
Quyền lợi/Phúc lợi
- Salary: up to 20M (negotiable based on ability)
- Fully participate in the social insurance regime according to regulations when officially promoted
- Dynamic and creative environment (9x-2x)
- Happy time every Friday
- Beautiful office in the most secure building in Cau Giay area
- Bonuses on Tet holidays, Birthdays, 13th Monthly Salary, Team building...
Thời gian làm việc
- Thứ 2 - Thứ 6 (từ 08:00 đến 17:30)
Địa điểm làm việc
- Số 19 Duy Tân, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội
Quy mô: | 50-99 nhân viên |
Lĩnh vực: | Hành chính nhân sự |
Địa chỉ: | Số 10, ngách 16, ngõ 91 Lương Đình Của, Phường Phương Mai, Quận Đống đa, Hà Nội Nơi đăngSố 10, ngách 16, ngõ 91 Lương Đình Của, Phường Phương Mai, Quận Đống đa, Hà Nội |
Tên công ty: | Công ty TNHH Thương mại và Xuất nhập khẩu Vihaba |
Quy mô: | 50-99 nhân viên |
Lĩnh vực: | Hành chính nhân sự |
Địa chỉ: | Số 10, ngách 16, ngõ 91 Lương Đình Của, Phường Phương Mai, Quận Đống đa, Hà Nội Nơi đăngSố 10, ngách 16, ngõ 91 Lương Đình Của, Phường Phương Mai, Quận Đống đa, Hà Nội |
Ngày đăng tuyển: | 12/05/2025 |
Cấp bậc: | Nhân viên |
Học vấn: | Đại học |
Số lượng tuyển: | 1 |
Độ tuổi: | Không yêu cầu |
Giới tính: | Nữ |
Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi