Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Secretary & Administrative Assistant

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 29/09/2023
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
29/09/2023
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

The below are the list of most frequent & popular daily tasks, not an exhaustive list

Receptionist:

- Operate and to answer and transfer phone calls ( if necessary , especially with Managing Partner) and provide information if assigned;

- to receive guests and arrange drinks;

- to supervise the cleaner in daily cleaning of;

- to handle incoming and outgoing documents; faxes; ect

- to ask for Express services and other suppliers if assigned;

- to arrange appointments, make meeting requests and schedule for the partner

- overlook and co-ordinate the use of meeting rooms;

- to ensure tidiness of reception area;

- to perform other tasks assigned

Office Secretary & Translation:

- upkeep & maintaining the company’s and client’s seals; stamp official documents as per partner/director instruction;

- prepare & print official letters using letter head form and other documents for the partners when requested;

- To take charge of the office devices: telephone; fax machine, photocopier; printers, attendance record machine…

- to take control of administrative expenses; handling the shopping (biscuits, candies, coffee, tissue…) and issue of monthly and quarterly stationary to the office;

- To look for the suppliers of printing ink, courier services, name card & stationary liaise & work directly with suppliers;

- Handle the cashier job for the monthly expenses of the office such as telephone charges and other payments;

- to arrange air-tickets, hotel accommodations, car for partners and;

- to extend visa for staffs and clients if required;

- to contact clients as per partner’s instruction;

- to make photocopy; scan and fax documents ;to file client’s documents;

- to draft documents & translation work as per instruction of partners

- to remind and coordinate work-plan of all staffs on every Monday & prepare weekly tasks update to be submitted to the Managing Partner before weekly staff meeting

- Acting as personal assistant who help to organize work and managing time & schedule Prepare for Managing Partner;

- to provide HR support works in recruitment activities;

- To monitor personnel attendance; check attendance log; monthly and annual leave & report to Managing partner and Accountant Department

- For newly joined- staffs:

o To prepare orientation document package, stationary; office key; computer and send staff handbook for them to read carefully and sign;

o To send the contacts of current staffs and guidance to use the phone for their information;

o To send email to all staffs to introduce new comers

- Leaving staffs:

o to coordinate with the Accountant in some relevant works

o to make a Handover Meeting Minutes and Absence Report for their filling and signature;

o to receive stationary; key and other office belongings

- to perform other administrative tasks assigned

Translator:

- to translate documents when requested

Consulate Officer:

- To receive calls and act as contact person for the consular office in some matters when required.

- To support the consular officer in consulate services

Yêu cầu ứng viên

- Discussed in the interview 

Quyền lợi/Phúc lợi

- Discussed in the interview 

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 20-49 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Căn số P7-42.OT06 Vinhomes Central Park, 720A Điện Biên Phủ - Phường 22 - Quận Bình Thạnh - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty Luật MTV VCI Legal
Quy mô: 20-49 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Căn số P7-42.OT06 Vinhomes Central Park, 720A Điện Biên Phủ - Phường 22 - Quận Bình Thạnh - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
30/08/2023
Cấp bậc
Điều hành cấp cao
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
1
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 30/08/2023
Cấp bậc: Điều hành cấp cao
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 1
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...