Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Reception cum Admin

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 30/09/2019
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
30/09/2019
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

*Reception & Front Desk Management:

  • Manage the receptionist in the discharge of the front office duties such as:
  • Receptionists to project a friendly and welcoming image to Client’s visitors
  • Ensure that reception area is kept tidy at all times
  • Manage incoming and outgoing mails, bookings and set up for meeting room
  • Assist with Booking hotels/ travel including air ticket, car rental
  • Assist with Visa/work permit for client’s customer
  • Reconciling invoices from courier services with monthly dispatching list & request for payment
  • Checking & refilling stationery stock and requesting for payment monthly;
  • Archived File keepers: Keeping records, making requests for retrieval delivery/pick-up, new carton pickup, as well as payment every month

*Corporate Amenities

  • Oversee pantry services, presentations and staff events
  • Manage kitchen equipment inventory and maintenance
  • Ensure the general cleanliness of the office and the management of the Janitorial team
  • Manage user motobike park applications with Building Landlord
  • Manage fleet management & act on user feedback
  • Procurement of copier refills, office equipment [non IT equipment] and plants for the office
  • Ensure your aspects of the working environment meet all requisite OH&S Standards

Yêu cầu ứng viên

  • Listen effectively and communicate through action and example. Have good written and oral communication skills in English
  • Ability to manage multiple operational matters on a daily basis
  • Computer skills in Microsoft Office Experience 
  • Be able to make difficult decisions and resolve problems or improve operations

Quyền lợi/Phúc lợi

  • Thời gian thử việc: 2 months
  • Thời gian làm việc: Mon - Fir
  • Cơ hội huấn luyện: Professional training & career development opportunity

Phúc lợi:

  • 13th month salary
  • Health and Personal Insurance package for medical examination and treatment in International Clinic
  • Annual Health check up
  • Phụ cấp khác: Parking allowance
  • Ngày nghỉ: From 14 days/year

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 37, Đường Tôn Đức Thắng, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Jones Lang Lasalle (Việt Nam)
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 37, Đường Tôn Đức Thắng, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
05/09/2019
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Cao đẳng
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 05/09/2019
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Cao đẳng
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...