Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

HRBP Executive

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 28/11/2021
Địa điểm: Bình Dương
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ
28/11/2021
Địa điểm
Bình Dương
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

General Description
An internal consultant. This position is conservant not only in policy development, compensation, regulatory issues and recruitment but also be able to take on the perspective of the other business leaders. HRBPs' initiatives aligned with driving needs of the business
Specific Accountabilities
Business Partner
• Provide consultative support, advice and solutions on all people related subjects to meet business operation requirement
• Manage union and employee relations for employee insight engagement improvement and compliance with Schenker Policy
• Ensure compliance with all pertinent HR-related to group and local policies and legislation
• Leverage the use of tools / knowledge / informational sources to identify business trends and ensure appropriate HR solutions are in place to support the business
• Involving in change management with-in region(s) or function(s) in line with business priorities, goals and initiaties
Recruitment and Talent Acquisition Management
• Determine current staffing needs and produce forecasts of future talent needs
• Update information inRecruitment Dashboard and reports to track team performance and identify areas of improvement
• Managing full-cycle recruiting for staffs under Manager level, provide recruitment counsel and guidance to hiring managers and HR professionals
• Evaluate Outsource Labor performance based on KPIs set
Payroll & Data Management
• Ensure data are capture fully and accurately, confidentiality and compliance are strictly adhered to.
• Strictly follow the standard process and procedure for Data to continuosly improve productivity and effeciency
• Implement the capturing on HR system for new hires, and leaving.
• Update & maintain employee details into the HR system weekly as and when updates are received (transfer/promotion, salary adjustment, change of job title, staff movement, etc.)
• Amend and upload employee’s attendance records (Timesheet) and all leaves into the system
• Resolve employee queries and provide the advise regarding HR & Payroll
Staffing
• "Prepare documents on employee or manager requests in relation to new hires and employees (i.e. promotion, demotion, offer letter, documents for termination purpose, certificates etc.) ensuring high standard quality and timeliness criteria are always met.
• Update, maintain and manage employee’s files and HR data as well as compile & distribute HR information
• Follow up probation evaluations, labor contracts, follow up labor contract renewal evaluations, within required timeframe
• Facilitate new employee orientation program pertaining HR & Payroll process & policy
HR Projects
• Report information timely to Project Leaders

Yêu cầu ứng viên

Skills Required
· Business Acumen
· Business Partnering
· Data Analytics
· Organizational Acumen
· Problem solving
· Solutions delivery
· Negotiation/ Consensus Building
Experience and Qualifications
· Diploma in Human Resource Management would be advantageous
· 2-4 Years related experience requirements

Quyền lợi/Phúc lợi

- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương

Địa điểm làm việc

  • Tỉnh Bình Dương
30  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 14 - Tháp A, số 285 đường Cách Mạng Tháng Tám, Phường 12, Quận 10, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Schenker Việt Nam
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 14 - Tháp A, số 285 đường Cách Mạng Tháng Tám, Phường 12, Quận 10, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
29/10/2021
Cấp bậc
Nhân viên
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 29/10/2021
Cấp bậc: Nhân viên
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Khu vực
Bình Dương

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...