Mô tả công việc

*GA:
- Updating business contact information
- Verifying and Recording such as newly signed contracts, renewal contracts, payments etc
- Purchasing and Managing office stationery and appliances
- Interacting with facility management unit to ensure a safe and efficient office environment
- Managing company's asset and updating regularly
- Controlling expenses and making timely payments related to the GA work
- Responding to employees's concerns: Id cards, parking tickets, equipment etc
- Negotiate with suppliers
- Planning and organizing the company's events
- Arranging logistics for business trip: booking air ticket, hotel room, visa etc
- Managing system and mail accounts
- Approving information security exceptions
*HR:
- Supporting resigners
- Managing time & attendance

Yêu cầu công việc

- 1 ~ 3 years of relevant experience
- Good English skills
- Preferred skills
- Strong communication skills with active, self-motivated, and enthusiastic mindsets

Phúc lợi công việc

- 13th salary every year at least 1 month salary
- On-the-job training opportunities in Korea
- Professional work environment

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 446 / 1
Từ khóa:
HR GA Admin
Logo Công ty Cổ phần Đầu Tư và Phát Triển Bất Động Sản Ez Việt Nam (EZ PROPERTY) Công ty Cổ phần Đầu Tư và Phát Triển Bất Động Sản Ez Việt Nam (EZ PROPERTY)
Số 13 Trung Yên 5, Yên Hòa, Cầu Giấy, Hà Nội
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
02/05/2019

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
HR &GA Admin
Công ty Cổ phần Đầu Tư và Phát Triển Bất Động Sản Ez Việt Nam (EZ PROPERTY)
Nộp đơn