Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

HR & Admin Assistant

Mức lương: 10 - 14 triệu
Kinh nghiệm: Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 25/05/2019
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
10 - 14 triệu
Kinh nghiệm
Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ
25/05/2019
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

*Administration:
• Manage the general administration to ensure the smoothly operation in HCM/Hanoi office and the company’s properties and equipment with the good condition of fittings, furniture, office equipment and landscape;
• Manage travel process of General Directors and staff business: air ticket booking, car arrangement, hotel reservation, visa application, make business trip decision;
• Hospitality for VIP or visitors from Corporate or Regional: transportation arrangement, visa application, hotel reservation, …
• Manage operations of Expat:
•  Follow up and do renewal Work permit, Criminal record, Temporary Resident Card
•  Manage house rental contract 
• Manage liabilities and make payments for Hanoi/HCM office expenses such as new property expense, stationery, air ticket fares, hotel fee, telephone fee, internet fee, office rental fee, electricity fee, taxi fee... petty cash control expenses tracking;
• Fire Protection: monitor report required by Fire Protection of local authority. Monitor the Property Insurance to make sure align with Law;
*Human Resources:
• Manage & follow-up Staff Annual leave, Overtime, Time-attendant by manually and by system in order to support monthly Payroll calculation.
• Manage & follow-up Social/Health/Unemployment insurance; Health insurance & Annual health-check for employees.
• Manage Employee PIT code and dependent PIT.
• Manage Labor contract expiration of staffs
• Manage Product allotment and service years recognition of staffs
• Manage Staff profile: always keep info most-updated.
• Recruitment: monitor procedure of recruitment filter resumes and schedule for interviews
• Manage recruitment of temporary/seasonal staffs
• Support HR&Admin Sup in screen CV as inquiries
• Prepare on boarding process and organize orientation training for new comers
• Mainly in charge of recruit temporary staffs within deadline
• Training & Development: schedule and organize the company’s training such as: Code of Conduct & Anti-corruption training: conduct twice per year for employees
• Support HR & Admin Sup in deploying HR project to staff such as Nu You, Yourev,…etc : monitoring and motivating employees to participate, evaluating the outcome.
• Manage Force For Good program: organize FFG activities to attract the donation of staff and make sure all employees participate.
• Manage Trade Union fund and activities: monitor the legal terms & procedure of Trade Union and make report accordingly;
• Organize the in/out-house or off-site activities for staffs: staff meeting, party, celebration and team-building, new year party, birthday…;
• Perform HR report periodically required by Government such as Dolisa Department: monitor the legal reports and procedure required by Labor Law,…
• Any other tasks as assigned by HR & Admin Supervisor.

Yêu cầu ứng viên

• Bachelor of HR Management, Business Administration, Marketing
• At least 2-3 years experience of HR-related experience in foreign companies.
• Good understanding of insurance procedure with Vietnamese Labor Code and insurance law, PIT law.
• Hardworking, Flexible & organized skills, Friendly, Reliable, Independent, Considerate & Self-motivated personality
• Very energetic and passionate to engage everyone into social activities.
• Good English, good skills of Microsoft office programs.

Quyền lợi/Phúc lợi

• 13th month payment, Sales Incentive Bonus, KPI Bonus 
• AON Premium Healthcare Insurance 
• Oversea Incentive trip, Annual Team Building trip 

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 13 Trung Yên 5, Yên Hòa, Cầu Giấy, Hà Nội
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty Cổ phần Đầu Tư và Phát Triển Bất Động Sản Ez Việt Nam (EZ PROPERTY)
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 13 Trung Yên 5, Yên Hòa, Cầu Giấy, Hà Nội
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
02/05/2019
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
1
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 02/05/2019
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 1
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A, Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, phường Phú Nhuận, TP. HCM

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...