Administrator (English - 1 year-experienced required)
Mô tả công việc
• General clerk and or administration duties to support the Section Administrator including but not limited to Preparing reports, certificates or non-negotiable reports and pass to Section Manager for checking before approval by Division Manager.
• Send approved, final reports, certificates and invoices to clients / affiliates or other parties as approved by Section Manager.
• Continuous updating and filing of documents in Inspection Files including File Management Checklist and W/O book.
• Support the I&E-HSE services Section Administration and Division Manager with other duties as directed by the Section Manager and or Division Manager.
Yêu cầu ứng viên
• College or Bachelor Degree of Business/Finance/Commerce/Engineer or related disciplines.
• Fluent English (TOEIC 600 or equivelent as minimum).
• Fresh-graduate or preferrable 01 year experience in similar roles.
• Proficient computer skills, including experience with Microsoft Office, AutoCad and Web searching
• Patience, client-oriented, and commercial awareness. Ability to work independently as well as collaboratively.
• Good at interpersonal skill.
• Good communication skill (both writing and speaking).
Quyền lợi/Phúc lợi
- Trao đổi khi phỏng vấn
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hồ Chí Minh
Quy mô: | 200-499 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | 198 đường Nguyễn Thị Minh Khai, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, TP Hồ Chí Minh |
Tên công ty: | Công ty SGS Việt Nam Trách Nhiệm Hữu Hạn |
Quy mô: | 200-499 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | 198 đường Nguyễn Thị Minh Khai, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, TP Hồ Chí Minh |
Ngày đăng tuyển: | 19/03/2021 |
Cấp bậc: | Thực tập sinh/Sinh viên |
Học vấn: | Cao đẳng |
Số lượng tuyển: | 0 |
Độ tuổi: | Không yêu cầu |
Giới tính: | Không yêu cầu |
Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi