Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Admin Executive

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 19/09/2024
Địa điểm: Hà Nội
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ
19/09/2024
Địa điểm
Hà Nội
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

  • Manage the day-to-day administrative tasks: Document handling, scheduling, office management, financial tasks, support and management,...
  • Oversee office operations, including the maintenance of office supplies, equipment, and facilities, Happy Lunch arrangement,...
  • Collaborate with external vendors and the Building Operations team to manage office maintenance, supplies, and services, ensuring smooth daily operations.
  • Ensure a clean, safe, and efficient working environment.
  • Assist in planning and executing special projects and events.
  • Budget preparation and expense tracking.
  • Process financial documents such as invoices and reimbursements, while coordinating with accountants on related financial matters.
  • Assist in onboarding new employees and managing employee records.
  • Coordinate with HR for internal events, training sessions, staff meetings, and employee engagement activities.
  • Perform other tasks as assigned by COO.

Yêu cầu ứng viên

Yêu cầu ứng viên

  • Bachelor’s degree in Business Administration, Management, or related field.
  • Minimum 2+ years of experience in an administrative or executive assistant role in a IT company size 200+
  • Enjoy providing support to teammates and caring for others
  • Passionate about event planning and organization.
  • Proficient in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
  • Strong organizational and time management skills.
  • Excellent verbal and written communication skills.
  • Ability to handle multiple tasks and prioritize effectively.
  • Ability to work independently and as part of a team.

Plus:

  • Strong verbal and written communication skills in English
  • Legal background.

Quyền lợi/Phúc lợi

  • Competitive salary based on experience and qualifications
  • Performance review and competency evaluation: 2 times per year.
  • Lunch meal + Parking fees provided.
  • Annual performance bonus & 13th – month salary: up to 3-month salary (based on your devotion and business efficiency)
  • Holiday bonus & Company trip
  • Remote working days: 12 days per year
  • Annual leaves: 12 days per year
  • Treatment: annual health check-up at top clinic in VN, weekly shoulder massage treatment, monthly team bonding, annual company trip,...
  • Training program: ensure to cover product training for all newbie and other training programs according to the Company’s policy

Why you’ll love working here

  • Learn product-thinking and customer-centric mindset.
  • Collaborative and supportive environment
  • Young and passionate colleagues
  • Professional and creative office view
  • Clear & Scientific Agile Framework on the whole company workflow & culture.
  • Join a dynamic team to design and develop high-performance E-commerce products. Take on ambitious and challenging objectives by contributing to groundbreaking business models in the market.
  • Flexible working time:
    Morning: 8:00 am -12:00 pm (check in from 8:00 am to 8:45 am)
    Afternoon: 1:00 pm - 5:45 pm (check out from 5:00 pm to 5:45 pm).

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hà Nội
1  |  0
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: T516, Tầng 5, Tòa nhà Artemis, Số 3 đường Lê Trọng Tấn, Phường Khương Mai, Quận Thanh Xuân, Hà Nội
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH GemCommerce
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: T516, Tầng 5, Tòa nhà Artemis, Số 3 đường Lê Trọng Tấn, Phường Khương Mai, Quận Thanh Xuân, Hà Nội
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
12/09/2024
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
1
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Nữ
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 12/09/2024
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 1
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Nữ
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Khu vực
Hà Nội

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...