Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Tuyển dụng Office Admin

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 17/02/2019
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
17/02/2019
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

1/ Hospitality
● Reception

2/ Workplace management
● Manage all office equipment and facilities: planning and execution for preservation, replacement or fixing. 
● Cooperate and proceed working with company suppliers to supply all facilities: evaluation price and competence, pitching & maintenance relationship. (Ex: office host, logistics, uniforms, water, FMCG, other stuffs…)

3/ Accounting & Tax and Labour law support
● Collect invoice and support accounting dept. to proceed accounting task.
● Support documents for the Government Tax Department and Social Insurance Department to submit social insurance fee, PIT…
● Handle payment via cash and bank
● Work with the bank (document, cheque, open bank account…) 
● Implement and submit procedure to Trade Unions / Labour Committee 
● Assure the implementation of labour law & corporate regulations 
● Perform Admin-Office tasks, make sure storage certainly kinds of documents and records... 
● Fully and timely complete the types of papers, declarations… make sure that the company follows the state regulations

4/ Internal communications & affairs
● Ensures legal compliance by monitoring and implementing applicable human resource federal and state requirements; conducting investigations; maintaining records; representing the organization at hearings.
● Follow and execute internal communications activities to improve working environment to create a great workplace.
● Organize company trip (inbound tours or abroad)

Yêu cầu ứng viên

● 1 year experience in Office Admin, Office Assistant or relevant role
● Outstanding communication and interpersonal abilities
● Excellent organizational and leadership skills
● Familiarity with office management procedures, logistics support, and basic accounting principles
● High sense of responsibility, enthusiasm, supportiveness and teamwork
● Excellent knowledge of MS Office 
● Qualifications in secretarial studies will be an advantage

Quyền lợi/Phúc lợi

WHY YOU’LL LOVE WORKING HERE
● Great facility to work. You will have a MacBook and extra high definition screens
● Premium health insurance package and annual medical check-up
● Sponsorship for training courses
● Interesting activities: gym/fitness/yoga club at work, English club, corporate social responsibility events...
● With regular discussions with the CEO, founders and executives of the company, you will have a lot of opportunities to learn from experts in their fields
● Annual bonus and project bonus
● Annual leave 12 days / sick leave 2 days / remote work 12 days
● Free food & drinks, kitchen at work, PlayStation after work
● Friday evening party, happy hour, team activities and awesome parties...

FURTHER INFORMATION
1. Working hour: from Monday to Friday (8:30 -18:00)
2. Address: 6th Floor, 273 Nguyen Trong Tuyen street, Ward 10, Phu Nhuan district, Ho Chi Minh city.

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 10-19 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: 40A Lam Sơn - Phường 2 - Quận Tân Bình - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Athena Studio
Quy mô: 10-19 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: 40A Lam Sơn - Phường 2 - Quận Tân Bình - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
21/01/2019
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 21/01/2019
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A, Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, phường Phú Nhuận, TP. HCM

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...