Tuyển dụng Admin Assistant
Mô tả công việc
· Assisting the HR Manager in selection process of operator positions
· Overseeing all matters relating to the employment of seasonal/contractual operators
· Contracting and monitoring the performance of the supplier to BD canteen
· Monitoring rented vehicles’ movement for payment purpose
· Consolidating requisitions, ordering and monitoring the use of stationary and office supplies
· Assisting the HR Manager in organizing employee events
· Preparing HR reports (Monthly, quarterly and annually)
· Applying for visas, passports, work permits, resident cards for expat employees
· Assisting expat employees in issues relating to their living in Vietnam
· Booking air ticket, reserving hotels for employees’ business trips
Yêu cầu ứng viên
- University Graduate in Business Administration, Human Resources, English, or related fields.
- Preferably Junior Staffs specializing in Admin, HR functions
- Proficient in use of Microsoft software – Excel, word, Power point, ….
- Can speak, write and understand English (Fair)
- Fast learner
Quyền lợi/Phúc lợi
- Trao đổi khi phỏng vấn
Địa điểm làm việc
- Tỉnh Bình Dương
| Quy mô: | 5000-9999 nhân viên |
| Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
| Địa chỉ: | Số 42 VSIP Đại lộ Tự Do, Khu công nghiệp Việt Nam-Singapore, Phường An Phú, Thành phố Thuận An, Bình Dương |
| Tên công ty: | Công ty TNHH URC Việt Nam |
| Quy mô: | 5000-9999 nhân viên |
| Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
| Địa chỉ: | Số 42 VSIP Đại lộ Tự Do, Khu công nghiệp Việt Nam-Singapore, Phường An Phú, Thành phố Thuận An, Bình Dương |
| Ngày đăng tuyển: | 30/01/2019 |
| Cấp bậc: | Mới tốt nghiệp |
| Học vấn: | Trung cấp |
| Số lượng tuyển: | 0 |
| Độ tuổi: | Không yêu cầu |
| Giới tính: | Nữ |
| Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi
Đăng xuất
Việc làm Hồ Chí Minh