Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Tuyển Chuyên Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Logistic)

Mức lương: 10 - 14 triệu
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 01/11/2020
Địa điểm: Hà Nội
Mức lương
10 - 14 triệu
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
01/11/2020
Địa điểm
Hà Nội
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

• Building information channels so that customers can easily access information about the company, product features, prices, payment methods...
• Clues receive all information about customer complaints, give directions for handling, submit to GD for comments and discussions at the HOD
• Build the relationships with the existing customers and potential customers
• Provide product/ service knowledge to present to our customer
• Plan to visit VIP customers + Visit customer with sales
• Organize measurement of customer satisfaction level 2 times/ year. Report the results to GD, find out the causes of bad customer reviews, unsatisfactory customer, propose improvement solutions
• Coordinate with other department to support our customer to achieved sales target
• Report the relevant problem to Sales Manager and GM
• Follow up Sales Lead and overseas agent project shipment
• Review lost customer and qualified customers weekly
• Customer Card of VIP with Precaution - Check and update Quotation to customer monthly - work on service contact with customer - Follow with Acc if customer late on payment
• Pricing under CS VIP/ Pricing Division
• Current jobs without sales manager: Tranning Sales; Summary report from sales.

Yêu cầu ứng viên

• College/ University with Foreign Trade, Economic, Business Administration degree or relevant
• At least 1 years experience in Customer service logistc term
• Good communication in Chinese and English, presentation and negotiation skills
• Highly self - motivated, self - confident
• Ability to work quickly and efficiently under pressure condition
• Adequate computer skills - MS Office
• English communication is required.

Quyền lợi/Phúc lợi

• Salary as per experience and qualification
• Team Building
• Support participation in training programs, improve professional
• Training:soft skills and technical skills training
• Commission based on monthly profit/ new customers
• Social, Health and Unemployment Insurance as Labor Law
• Others: Year - End Bonus based on Performance, Birthday.

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hà Nội
1  |  0
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Logistics & Chuỗi cung ứng
Địa chỉ: Phòng 1101, Tầng 11, Toà nhà Cobi Tower I, Số 5 Đường Hoàng Văn Thái, Phường Tân Phú, Quận 7, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Star Concord (Việt Nam)
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Logistics & Chuỗi cung ứng
Địa chỉ: Phòng 1101, Tầng 11, Toà nhà Cobi Tower I, Số 5 Đường Hoàng Văn Thái, Phường Tân Phú, Quận 7, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
07/10/2020
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Cao đẳng
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 07/10/2020
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Cao đẳng
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Khu vực
Hà Nội

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...