Tuyển Admin Collaborator

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 31/10/2020
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
31/10/2020
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

General
· Maintain compliance with all company policies and procedures;
· Participate in required coordination meetings for management of all works to the facility;
Receptionist
· Welcome guests, interview candidates, and other visitors that come into the offices;
· Arrange meeting room bookings following requests; provide water for meeting rooms;
· Sort and distribute incoming mail and dispatch outgoing mail.
Office management (SV and Sala offices)
· Monitoring and maintaining the green and clean workspace: trees, insects, hygiene space, etc., Ensure service to be provided in the best condition. Monitor the cleaner's works to ensure the office clean.
· Manage stationery orders: drinking water, coffee, paper towels, medicine, etc,. Support teams at SV office order name cards: receive requirements from other teams and send suppliers to order.
· Manage parking lot at SV, Sarimi and FV offices: Register parking lot for starters, arrange the parking lot, renew, disable, change information cards. Manage subsidize monthly parking fee for SV office staff.
· NFC cards manage: Take back all the cards from the staff who quit: elite gym, insurance card…
· Manage the postal: check the bill at the end of the month, support starters to check bills with supplier, order envelopes, bills.
· Work with the building management about the administrative procedures: OT, spraying insects, etc.
· Support other tasks requested by Manager/ Leader
Administrative support
· Announce the service status to staffs and notice the issues of services.
· Update information including database system and documents.
· Follow monthly payment process for service providers.

Yêu cầu ứng viên

· At least 1 year experience on office administration, receptionist.
· Good English communication.
· Proficiency in Microsoft Office.
· Excellent organizational skills
· Female, good looking, height1m6.

Quyền lợi/Phúc lợi

· Talk when interview.

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty Cổ phần VNG
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Z06 Đường số 13, Phường Tân Thuận Đông, Quận 7, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 20/10/2020
Cấp bậc: Chưa cập nhật
Học vấn: Cao đẳng
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: 23 - 35 tuổi
Giới tính: Nữ
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Việc làm liên quan
Nhân viên bán hàng Showroom
Công ty Cổ phần Công nghệ quốc tế Sâm Tiến Vua
Nhân viên bán hàng (Part-Time)
Công ty TNHH Draho Việt Nam
Nhân viên Kinh doanh (Xuất nhập khẩu)
Công ty Cổ phần Xuất nhập khẩu IRB
Nhân viên Tư vấn bán hàng
Công ty TNHH Đầu tư Sản xuất và Thương mại Mori Việt Nam
Nhân viên Bán Hàng (Thời trang thể thao - Sports Expert tại TP.HCM - Supersports)
Công ty TNHH Một Thành Viên Thương Mại Thời Trang Tổng Hợp (GTF)
Nhân viên Bán hàng
Công ty TNHH MTV Dat Bike VietNam
Nhân viên Bán hàng (Thời trang thể thao - Big C Thăng Long)
Công ty TNHH Một Thành Viên Thương Mại Thời Trang Tổng Hợp (GTF)
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Z06 Đường số 13, Phường Tân Thuận Đông, Quận 7, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
20/10/2020
Cấp bậc
Chưa cập nhật
Học vấn
Cao đẳng
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
23 - 35 tuổi
Giới tính
Nữ
Hình thức làm việc
Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: CÔNG TY TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
THƯ VIỆN NHÀ ĐẤT
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...