Trưởng Bộ Phận Chăm Sóc Khách Hàng
Mô tả công việc
Quality Assurance:
- Perform monitoring and evaluating the quality of all channels including inbound, e-communication, customer care in accordance with standard operating procedure.
- Regularly conduct random checks and provide feedback/ coaching session to CE Executive on Call/ Email handling quality.
- Maintain details quality record of all CE Executive.
- Provide agent performance report and SWOT analysis for further improvement.
- Conduct monthly call calibration to evaluate on selected recorded conversations.
- Analyze reports, identify trends to propose solutions, initiatives related to common costumer’s complaints and requests in order to deliver high customer satisfaction.
- Proactively participate in the projects to optimize process and performance of the CE team.
- Conduct daily line testing and checks on recording system to ensure quality of conversation recorded is good.
Customer Experience:
- Handle calls, emails, and chats as a CE Executive.
- Can work in shifts and on holidays.
- Undertake other tasks assigned by CE Manager.
Yêu cầu ứng viên
- Bachelor’s degree
- At least 2 years of call center customer care experience, preferably in services industry (e.g. e-commerce, ride-hailing, food delivery…).
- 1 year of experience in Quality Assurance role.
- Excellent in oral, written, and interpersonal skills.
- Ability to communicate in English.
- Teamwork and coaching skill. High collaboration with all departments, open-minded & flexible align process with counterparts from other functions.
- Familiar with reporting tools (Excel, etc.) is a plus.
- Fast-learning and open to change.
Quyền lợi/Phúc lợi
- A start-up environment with passionate and enthusiastic colleagues.
- Full of snack and drinks in the pantry.
- 13th month salary and performance bonus.
- 12 annual leave and 3 sick leave.
- Company trip and team building.
- Private healthcare insurance.
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hồ Chí Minh
| Quy mô: | 20-49 nhân viên |
| Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
| Địa chỉ: | Tầng 8, Tòa nhà Loyal, 151 - 151Bis Võ Thị Sáu, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, TP Hồ Chí Minh |
| Tên công ty: | Công ty Cổ phần Việt Nam Investment |
| Quy mô: | 20-49 nhân viên |
| Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
| Địa chỉ: | Tầng 8, Tòa nhà Loyal, 151 - 151Bis Võ Thị Sáu, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, TP Hồ Chí Minh |
| Ngày đăng tuyển: | 22/12/2020 |
| Cấp bậc: | Trưởng nhóm/Giám sát |
| Học vấn: | Trung cấp |
| Số lượng tuyển: | 1 |
| Độ tuổi: | Không yêu cầu |
| Giới tính: | Không yêu cầu |
| Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi
Đăng xuất
Việc làm Hồ Chí Minh