Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Sales Administrator

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 05/11/2023
Địa điểm: Hà Nội
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
05/11/2023
Địa điểm
Hà Nội
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

Department: Sales and Marketing

Location: Hanoi, Vietnam

Reports to: General Sales Manager

Job Summary: As the Sales Administrator, you will be responsible for supporting the sales team in administrative tasks, order processing, customer service, and ensuring smooth sales operations. You will play a crucial role in maintaining accurate sales records, coordinating with internal departments, and providing exceptional support to both internal and external stakeholders.

Key Responsibilities:

- Process sales orders received from customers accurately and efficiently.

- Coordinate with the warehouse and logistics team to ensure timely and accurate delivery of orders.

- Handle customer inquiries, complaints, and requests promptly and

professionally.

- Maintain customer databases and update customer information as needed.

- Prepare and distribute sales reports, including sales performance, order status, and inventory levels.

- Assist the sales team in preparing sales quotations, proposals, and presentations.

- Coordinate with internal departments, such as finance and marketing, to ensure smooth sales operations.

- Monitor stock levels and coordinate with the procurement team to ensure product availability.

- Assist in organizing sales events, trade shows, and promotional activities.

- Stay updated on product knowledge, industry trends, and competitor activities.

Working at the new office in Hanoi (will discuss details during interview)

 

Yêu cầu ứng viên

- A bachelor's degree in Business Administration or a related field.

- Proven experience in a sales support or administrative role.

- Excellent organizational and multitasking skills with strong attention to detail.

- Proficient in using MS Office applications, particularly Excel and Word.

- Strong communication and interpersonal skills.

- Ability to work independently and collaboratively in a fast-paced environment.

- Customer-focused mindset with the ability to provide exceptional service.

- Knowledge of stationery and office supply products is a plus.

- Excellent communication and interpersonal skills in both English and Vietnamese.

- Excellent communication and interpersonal skills in both Thai and Vietnamese is preferred.

Quyền lợi/Phúc lợi

- Discussed in the interview 

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hà Nội
1  |  0
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 51, Đường số 16, Phường An Phú, Quận 2 (Hết hiệu lực), TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH DHAS Việt Nam
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 51, Đường số 16, Phường An Phú, Quận 2 (Hết hiệu lực), TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
09/10/2023
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
1
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 09/10/2023
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 1
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Khu vực
Hà Nội

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...