Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Sales Admin Officer (Aeon Mall Tan Phu - 030)

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 05/09/2021
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
05/09/2021
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

  1. Handle administration tasks for Sales team such as: contracts, notifications, annex, tenant agreements, payment… (25%)
  2. Be responsible for summarizing and coordinating with team members to complete annual report, survey report, analysis report, traffic report, rent budget, sales & rent report. (25%)
  3. Coordinate with relevant parties to book meeting room, making team's roster, arrange team's schedule for joining training and survey, arrange file documents, order stationery. (15%)
  4. Be responsible for legal matter like registering DOIT, RFA (Request For Approval), other procedures on E-doc system. (10%)
  5. Support team members in daily patrol, checking tenants/ events/ campaigns. (10%)
  6. Follow and control documents of Sales & Marketing team. (10%)
  7. Other tasks as assigned by supervisors. (5%)

Yêu cầu ứng viên

  1. Bachelor degree, any fields.
  2. At least 01yearof working experience is required for this position.
  3. Good communication in English & Vietnamese.
  4. Good at analyzing andorganizing/ planning.
  5. Willing to work in shift: Ashift (8:30 - 17:30) &Cshift(13:30 - 22:30) (5- 8Cshiftsper month with allowance), 7-9 OFF days per month butNOTfixed on weekends.
  6. Willing to work at Aeon Mall Tan Phu Celadon.

Quyền lợi/Phúc lợi

  • Having chances to get attractive company bonus every month/year
  • Company trip once a year + Joining party
  • Salary and position is reviewed 1 time a year
  • Bonus by individual ability and company’s performance.
  • Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
  •  Dynamic and sociable working environment.

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Kinh doanh
Địa chỉ: Tầng 3, Văn phòng phía đông, AEON MALL Long Biên, số 27 đường Cổ Linh, Phường Long Biên, Quận Long Biên, Thành phố Hà Nội
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH AEONMALL Việt Nam
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Kinh doanh
Địa chỉ: Tầng 3, Văn phòng phía đông, AEON MALL Long Biên, số 27 đường Cổ Linh, Phường Long Biên, Quận Long Biên, Thành phố Hà Nội
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
06/08/2021
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 06/08/2021
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Việc làm cùng công ty

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...