Regulatory Affairs Supervisor
Mô tả công việc
REGULATORY AFFAIRS MANAGEMENT
1. Support the management team with updates on MOH laws/ decisions and summarize weekly. Support with any queries/ clarification needed in a timely manner;
2. Ensure we have a process and system to manage and maintain all regulatory documents needed to sell & market own brand & exclusives where needed;
3. Work closely with suppliers to ensure we have dossiers ready to submit on time which has minimal queries;
4. Liaise with the Ministry of Health to ensure products are approved for sale as soon as possible.
ORGANIZATION AND TEAM MANAGEMENT
1. Develop divisional/departmental organizational structure, job descriptions, budget to perform the company strategies/goals. Ensure periodical review or whenever necessary;
2. Develop divisional/departmental and individual KPIs, do an alignment with direct line manager and ensure the target achievement;
3. Cascade targets to subordinates by assigning KPIs, giving instructions, supporting for achieving the targets and ensuring performance appraisal as requested;
4. Build-up and develop the team, organize and assign tasks, manage the team performance; implement the employees’ competence evaluation and have professional development activities to fix gap between the current and expectation;
5. Deliver training of processes, procedures, work standards/instructions to subordinates, and ensure compliance within the delegated function;
6. Create best practices for the teams in the systematic approach and ensure activities are delivered in line with these best practices (Includes SOPs, process, policies, work instructions, improvement ideas);
7. Motivate, encourage employee engagement and ensure a positive work environment;
Yêu cầu ứng viên
- Bachelor of Science Degree or Technical background graduated from a law university or background of pharmaceutical products is preferred
- Good English is required as working with suppliers internationally
- All usual Microsoft office programs
- 3-4years+ in a regulatory role dealing with Vietnamese MOH
1. Proactive
2. Great networking and relationship skills
3. Self-motivated
4. Good communication skills
5. Good negotiations skills
6. Ability to see the bigger picture and find creative ways to operate within the law
THÔNG TIN KHÁC
- Thời gian thử việc: 02 tháng
- Thời gian làm việc: 8:00 AM - 5:30 PM
Quyền lợi/Phúc lợi
Phụ cấp khác:
- Tham gia activity hằng tháng
- Lớp yoga miễn phí
- Cơ hội huấn luyện: Tham gia các lớp Đào tạo nâng cao chuyên môn và kỹ năng mềm
- Đồng nghiệp: Thân thiện, năng động
Phúc lợi:
- Lương tháng 13 + KPI bonus
- Ngày nghỉ: 12 ngày phép năm
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hồ Chí Minh
| Quy mô: | 100-199 nhân viên |
| Lĩnh vực: | Y tế |
| Địa chỉ: | 248A Nơ Trang Long, Phường 12, Quận Bình Thạnh, TP Hồ Chí Minh |
| Tên công ty: | Công ty Cổ phần Dược Phẩm Pharmacity |
| Quy mô: | 100-199 nhân viên |
| Lĩnh vực: | Y tế |
| Địa chỉ: | 248A Nơ Trang Long, Phường 12, Quận Bình Thạnh, TP Hồ Chí Minh |
| Ngày đăng tuyển: | 22/06/2021 |
| Cấp bậc: | Khác |
| Học vấn: | Trung cấp |
| Số lượng tuyển: | 0 |
| Độ tuổi: | Không yêu cầu |
| Giới tính: | Không yêu cầu |
| Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi
Đăng xuất
Việc làm Hồ Chí Minh