Receptionist Staff
Mô tả công việc
- Receptionist at the Company office, welcoming guests, managing meeting rooms and logistics support;
- Operate telephone exchange, receive and forward phone calls according to request of incoming callers
- Booking air tickets, hotels ... for officials and employees on business trips;
- Manage documents, papers, incoming and outgoing dispatches;
- Coordinated implementation of office administration: distributing stationery, managing and purchasing assets, tools;
- Participate in the organization of the Company's cultural events and events.
- Support for other administrative tasks required by the leader
Yêu cầu ứng viên
- Female from 20 - 25 years old, bright appearance, 1.60 and above in height
- Good communication skills, easy to hear voice, no lisp
- Fluent in English
- Make good use of office information
- Elegant manners, agile; confident communication
- Honestly, able to withstand the pressure of work
- Candidates who have experience in administrative reception are given priority
- Graduating from college or higher
Quyền lợi/Phúc lợi
- Discussed in the interview
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hà Nội
Quy mô: | 200-499 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Tầng 16 và 17,Tháp 02,Tòa nhà Capital Place, số 29 Liễu Giai, Phường Ngọc Khánh, Quận Ba Đình, Hà Nội |
Tên công ty: | Công ty Cổ phần Chứng Khoán KB Việt Nam |
Quy mô: | 200-499 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Tầng 16 và 17,Tháp 02,Tòa nhà Capital Place, số 29 Liễu Giai, Phường Ngọc Khánh, Quận Ba Đình, Hà Nội |
Ngày đăng tuyển: | 26/11/2020 |
Cấp bậc: | Mới tốt nghiệp |
Học vấn: | Cao đẳng |
Số lượng tuyển: | 0 |
Độ tuổi: | 20 - 25 tuổi |
Giới tính: | Nữ |
Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi