Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Nhân viên Chăm sóc khách hàng (Customer Service)

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 30/06/2020
Địa điểm: Hà Nội
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
30/06/2020
Địa điểm
Hà Nội
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

* Monitor customer requests/ complaints:
- Monitor customer service email account, skype account and filter all incoming requests, and distribute to the right persons/people.
- Follow up on all customer requests and ensure that clients receive the necessary responses/information in due time.
- Follow up pro-actively with production to "warn" customers in case of late delivery or any other issues that might affect the customer such as delivery time, technical updates etc.
* Update customer requirements:
- Report and update customer's requirement to management, related parties for working and feedback on the solutions.
- Report customer's new request / concern. Feedback on customer's satisfaction in terms of delivery, quality, service and support.
- Provide monthly / quarterly volume forecast to Sales Manager and Production Manager.
* Support sales team:
- Update and maintain the customer information records, customer contact list, carry out the customer satisfaction survey every quarter and report results.
- Support sales with various tasks including lead generation, competitor analysis, client database and key account plans
* Coordinate other departments in customer relations:
- Coordinate with Accounting to generate and update weekly / monthly sales report to Sales Manager and Production Manager.
- Properly handover the ongoing / outstanding tasks among the daily shifts between CSOs and Night Shift Manager.

Yêu cầu ứng viên

- Education: University degree in English, Customer Service, Marketing & Sales, etc... are preferable
- Experience: At least 6 months - 1 year of working experience with customer service and/or marketing and sales, English speaking… Experience with quality assurance and quality management for graphics and photos is an advantage.
- Willing Fresh Graduates
- Languages: Excellent English skills, especially speaking and writing skills. Fluent in Vietnamese.
- Solid background in Customer Service
- Good communication skills.
- Patient personality.
- Self-motivated with strong team skills, high degree of punctuality.
- Hard working and good health.

Quyền lợi/Phúc lợi

- Competitive salary with up to 14 months of salary.
- Salary review once a year
- Annual luxury Kick-off vacation
- International, professional, creative working environment and talented teams
- Common cultural-sportive- art Clubs and activities, sponsored and/or supported by the Company (Ex: team building, Football, English…).
- Insurance as Governments regulations (social insurance, medical insurance, unemployment insurance, etc.)
- AON Premium Healthcare Insurance package, with possibility to cover family members
- Relevant training will be provided at the company’s expense and we also allow developers to improve their skill set during normal business hours
- Daily various foods, drink, and seasonal fresh fruits;
- And many other benefits, let's join us to discover!

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hà Nội
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Công nghệ thông tin, Nhóm nghề khác
Địa chỉ: Tầng 7, tầng 11, Tòa nhà Hàn Việt, 203 Minh Khai, Phường Minh Khai, Quận Hai Bà Trưng, Hà Nội
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Esoft Vietnam
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Công nghệ thông tin, Nhóm nghề khác
Địa chỉ: Tầng 7, tầng 11, Tòa nhà Hàn Việt, 203 Minh Khai, Phường Minh Khai, Quận Hai Bà Trưng, Hà Nội
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
24/06/2020
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 24/06/2020
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Khu vực
Hà Nội

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...