Mô tả công việc
  • Perform legal research and drafting memoranda
  • Drafting, negotiating and reviewing contracts
  • Organize and schedule appointments
  • Plan meetings and take detailed minutes
  • Write and distribute email, correspondence memos, letters, faxes and forms
  • Assist in the preparation of regularly scheduled reports
  • Maintain contact lists
  • Provide general support to visitors
  • Provide administrative support to lawyers and partners
  • Locate and develop case relevant information
Yêu cầu công việc
  • Bachelor of Laws (LLB) program at a law school or university in any jurisdiction
  • Proficient and above in English speaking, reading, and writing, especially with legal terminology (candidate will be tested)
  • Knowledge of office management systems and procedures
  • Working knowledge of office equipment, like printers and fax machines
  • Proficiency in MS Office (MS Excel and MS PowerPoint, in particular)
  • Excellent time management skills and the ability to prioritize work
  • Attention to detail and problem solving skills
  • Excellent written and verbal communication skills
  • Strong organizational skills with the ability to multi-task
Phúc lợi công việc
  • Salary Range: 10,000,000 VND - 12,000,000 VND, depending on skills and experience
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 777 / 8
Logo Công ty Cổ phần Phát triển công nghiệp Hoàng Dương Công ty Cổ phần Phát triển công nghiệp Hoàng Dương
Lô TT6.2-86 Dự án KĐT mới Đại Kim - Phường Đại Kim - Quận Hoàng Mai - Hà Nội.

Ngày đăng tuyển
17/01/2024

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Ứng viên
Nam nữ
Legal Assistant
Công ty Cổ phần Phát triển công nghiệp Hoàng Dương
Nộp đơn