Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Customer service

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 3 năm
Hạn nộp hồ sơ: 25/02/2023
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
3 năm
Hạn nộp hồ sơ
25/02/2023
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

Purpose:

· Receive and respond to customer’s complaints related to the company's products and services.

· Contribute ideas to improve working efficiency and minimize production costs

Main duties:

· Develop information channels for "internal customers/external customers" to easily access information when there are complaints about product quality.

· Be the contact point for receiving all information about customer complaints, giving directions to handle the problems. Request for Site Director Tay Ninh & Cu Chi's advises for special cases.

· Study and confirm the cause of inappropriate products, with the relevant departments to correct, fix product defects to continue to occur.

· Organize to assess the customer satisfaction once a year. Report the results, find out the cause of bad reviews, unsatisfactory customer requirements, propose innovative solutions.

· Develop the Customer Service budget annually. Organize the implementation according to the approved budget.

· Supervise the routine of maintenance activities of equipment and machinery systems.

· Manage and operate customer service department to ensure the complaints would be settled within 24 hours.

· Join the test vs new product development.

· Solve and propose recovery and prevention plan for each customer’s complaint.

· Take responsibility for technical operations at the factory vs. process improvement / cycle time / quality / real loss (scrap)

· Other tasks:

+ Perform other tasks as required

+ Prepare weekly/monthly reports and other reports

Yêu cầu ứng viên

· 5+ years of technical service or relevant experience.

· University degree: Industry - Technical Management

· Have deeply understanding of QC, QA, and ISO

· Good communication and presentation skills (English & Vietnamese language)

· Analytical skill - problem solving and decision making

· Communication - convincing presentation

· Management and Leadership

· Can work independently or teamwork

· Quickly adapt to new work

· Independent - handling high pressure work

· Ability to manage and lead team.

Quyền lợi/Phúc lợi

- Laptop

- Chế độ bảo hiểm

- Du Lịch

- Phụ cấp

- Xe đưa đón

- Chế độ thưởng

- Chăm sóc sức khỏe

- Đào tạo

- Tăng lương

- Nghỉ phép năm

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
2  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: 27A, Đường Nguyễn ư Dĩ, Phường Thảo Điền, Thành phố Thủ Đức, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty Cổ phần Công Nghiệp - Dịch Vụ - Thương Mại Ngọc Nghĩa
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: 27A, Đường Nguyễn ư Dĩ, Phường Thảo Điền, Thành phố Thủ Đức, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
20/02/2023
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
1
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 20/02/2023
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 1
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...