Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Customer Care Officer

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 10/02/2023
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ
10/02/2023
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

ROLE PURPOSE:

• To provide an efficient and high quality service to customer to satisfy customer's needs and expectations within company's procedures/guidelines

• To deal with internal customers (All departments) and external customers (customers, business

partners) in order to get the assigned work(s) done and meet CC’s KPIs

• To give comment(s)/idea(s) on daily works to direct supervisor for process/procedure

update/improvement (if any)

• To be a good back up for CC Team Leader

KEY ACCOUNTABILITIES

• Assist Team Leader to initiate/create ideas/initiatives to contribute for the improvement of company’s bounce rate

• Providing a polite, professional and accurate communication in accordance with agreed service standards

• Promptly and accurately complete all related administration activities, in accordance with relevant service standards and to the customer’s satisfaction

• When customer requirement(s) are more appropriately, CC then dealing with relevant departments and refer them to an appropriate solution for customer

• Keep up-to-date on new or enhanced products/services in order to maintain a high quality service with accurate information providing to customer

• Participate and contribute to team meetings, training and quality workshops

• Others tasks which are assigned by CC Team Leader

Yêu cầu ứng viên

a. Qualification: University graduated. Probably in Economics, Finance or Banking is preferable.

b. Experience: At least 2 years’ experience in Call Center, Customer Care or Customer Service

c. Knowledge: Proficient in computer literacy (MS Office, Power point, Email, Internet)

Good English skills (reading, writing, listening, speaking)

d. Skills:

• Good communication and interpersonal skills

• Has a sweet voice, good telephone skills

• Reporting & analysis skills

• Motivated and proactive

• Careful and patient style of work

• Keenness character

• Brilliant appearance

Quyền lợi/Phúc lợi

- Attractive salary and bonus

- Health insurance and Social insurance regulated by Vietnam Labor Law

- Professional, dynamic working environment

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tòa nhà Trung tâm Thương mại Sài Gòn, Số 37 Tôn Đức Thắng, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty Tài chính TNHH MTV Shinhan Việt Nam
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tòa nhà Trung tâm Thương mại Sài Gòn, Số 37 Tôn Đức Thắng, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
06/02/2023
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
1
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 06/02/2023
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 1
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...