Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Tuyển Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Customer Service Officer)

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2019
Địa điểm: Hồ Chí Minh, Đà Nẵng
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
30/11/2019
Địa điểm
Hồ Chí Minh, Đà Nẵng
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

  •  Department: Academic Department
  • Reports To: Customer Service Supervisor
  • Job Purpose: In charge of scheduling, reception desk & caring services of SUV.
  • Working Relationships
  • Internal: SUV staff
  • External: SUV students and customers
  • Reception's Task
  • Switch on/off lights/computers.
  • Answer incoming calls, within three rings, positively and warmly.
  • Accurately direct caller to the appropriate people courteously and professionally.
  • Print out list of meeting by Telemarketing Department (TMK) in the beginning of the day. Update this list upon request by TMK or Education Consultant (EC). Coordinate the request of canceling/postponing meeting of customers to the related parties (TMK/EC).
  • Ensure the tidiness & presentability of the entrance to reflect positive impression of customers.
  • Update the timetable of all the classes on the notice board.
  • Prepare materials for the Academic.
  • Customer Services's Task
  • Welcome customers (walk-in/booked) with professional & helpful manner. Get & verify their information to identify the source they come from. Update information to C+ (with walk-in cases).
  • Student Services
  • Assign cabins for students learning Multimedia, doing Placement Test/First Class or Level Test. Manage cabin during the operation hours.
  • Confirm attendance, book/cancel classes for customers.
  • Print out waiting list & attendance list of the classes; monitor the booking process by papers. Call customers to fill in under-attended classes.
  • Prepare end-level Certificates for students.
  • Liaise with PTs to follow inactive/missing students by constant reminding & motivating.
  • Receive customers’ complaints and direct them to Line Manager for suggestion; follow up the resolution and update the clients until the case is closed.
  • Assisting customers with routine problems and will refer non-routine items to a supervisor.
  • Encourage students to practice English or participate in E-zone.
  • Work with Line Managers to deliver a caring program to students in order to increase their satisfaction/retention/referral:
  • Sending birthday wishes to students monthly, using center’s Hotline number.
  • Updating the center’s Noticeboard regularly with newest information about center’s activities.
  • Liaise with Personal Teacher(PT) & Education Consultant in promoting centers’s events & programs.
  • Actively supporting new students in their first 2 weeks of learning at SUV.
  • Collaborate with PT to follow & assist students who are approaching the end of their contract.

Yêu cầu ứng viên

  • Qualifications: College degree or above
  • Experience, Skills and Competencies
  • Experience in customer services.
  • Analytical and critical thinking skills
  • Management skills
  • Customer-centric attitude
  • Well-developed presentation and communication skills
  • Language : Fluent in English
  • Computer: Good at Excel, Microsoft Words, PowerPoint
  • Other Requirements
  • Dress Professionally;
  • Possess strong written and verbal communication skills
  • Collaborate effectively with all stakeholders
  • Perform other tasks when assigned by line of managers

Quyền lợi/Phúc lợi

  • Performance bonus + 13th month salary
  • Health Insurance
  • Free 100% English course

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
  • Thành phố Đà Nẵng
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: 112 Cao Thắng - Phường 04 112 Cao Thắng, Phường 04, Quận 3, TP Hồ Chí Minh- Quận 3 - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Speak up Viet Nam
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: 112 Cao Thắng - Phường 04 112 Cao Thắng, Phường 04, Quận 3, TP Hồ Chí Minh- Quận 3 - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
31/10/2019
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Cao đẳng
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 31/10/2019
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Cao đẳng
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...