Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Tuyển mới Nhân Viên Hành Chính (Office Administrator)

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 27/12/2019
Địa điểm: Bình Dương
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
27/12/2019
Địa điểm
Bình Dương
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

POSITION DESCRIPTION – OFFICE ADMINISTRATOR
1. Providing school reception service and telephone duties:
• Receive all parents visits to school in a friendly, courteous and pleasant manner. Provide enrolment information to parents.
• Schedule appointments for consultation between parents and Principal or Office Manager.
• Manage incoming / outgoing phone calls at front desk, mail receipts, receipt / transmission of faxes.
• Co-ordinate the transmission of information between Principal, Office Manager, Office Administrator and parents.
• Provide courteous and professional service, responding in an accurate and timely manner to all enrolment enquiries.
2. Administrative and clerical duties
• Assist Office Manager with the enrolment process including receiving parents, responding to enquiries from parents, etc.
• Provide courteous and professional service, responding in an accurate and timely manner to all enrolment enquiries.
• Complete students’ enrolment records.
• Maintain a personal file for each student and ensure all records pertaining to the students are filed accordingly. All files must be neatly labeled and categorized accordingly.
• Monitor students referred for illness or discipline for the purpose of ensuring their safety.
• Assist in supervising the school's transportation arrangements.
• Manage students’ menu. Follow up and feedback to Principal and Office Manager on the quality of meals.
• Assist the Principal to translate the School’s Newsletter to Vietnamese.
• Assist the Principal to update the Class Lists.
• Assist the Office Manger in supervising the support staff such as: Janitor, Maintenance Man, and Drivers. Provide the timetable and work schedule for them.
3. Inventory Control System
• Maintain the Inventory Control System.
• An Inventory List of all administrative files, equipment, computers, machinery, furniture, technical equipment, etc. in the School must be maintained and updated every June and December, before the close of the calendar year. The Inventory List is to be submitted to the Management upon completion.
• Record sales of school uniform / T-shirt periodically. When stock balance is low, new stock must be requested
4. Other duties
• Undertake other tasks as and when assigned by the Immediate Superior and / or Management.
• Your duties and responsibilities are not limited to the above points only and may be redefined / extended accordingly.
This Job Description is not limited to the duties / responsibilities described above and will be subject to changes to incorporate any duties / responsibilities to reflect the job scope / business requirements.

Yêu cầu ứng viên

- Graduated in College/ University
- Good at both speaking and writing English
- At least 1 related year of experience

Quyền lợi/Phúc lợi

- Attractive Salary
- International Working Environment

Địa điểm làm việc

  • Tỉnh Bình Dương
1  |  0
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Lô THQT Khu Đô Thị Mới C2 - Gamuda Gardens - Phường Yên Sở - Quận Hoàng Mai - Hà Nội.
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty Cổ phần Kinderworld Việt Nam (Kinderworld Vietnam JSC)
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Lô THQT Khu Đô Thị Mới C2 - Gamuda Gardens - Phường Yên Sở - Quận Hoàng Mai - Hà Nội.
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
05/12/2019
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Cao đẳng
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 05/12/2019
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Cao đẳng
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Khu vực
Bình Dương

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...