Tuyển mới Administration, HR Manager
Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 3 năm
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Thành phố Hồ Chí Minh
Hạn nộp hồ sơ: 27/06/2020
Trình độ: Trung cấp
Mô tả công việc
- Check and prepare monthly payroll
- Handle whole recruitment and selection process
- Bridge management and employee relation by addressing demands, grievances or other issues
- Ensure legal compliance
- Preparing all HT letter LOA, confirmation, promotion, warning, complimentary
- Supervise and coordinate with management with third parties:
- to ensure smooth the customizable import/export business
- to maintains office services by organizing office operations and procedures
- Be knowledgeable about the law
- Other HR duties
Yêu cầu ứng viên
- English excellent written and verbal communication skills, excellent listening skills;
- Ability to present information to groups as well as individuals;
- Ability to multi-task and meet deadlines while fielding many interruptions;
- Experience using MS Office applications to develop reports, spreadsheets, & presentations;
- Ability to handle repetitive work;
- Strong attention to detail, strong problem resolution skills and negotiation skills;
- Ability to build strong relationships and credibility with employees, this position requires strong managerial abilities to build and desire to work under pressure of deadlines and manage multiple priorities and maintain attention to detail;
- The ability to handle confidential information appropriately and ethically is critical to this position;
- Minimum of 5 - 7 years of progressive HR Supervisory experience preferred. Plant based/manufacturing experience; 24/7/365 operations preferred. Proven ability to manage the HR over of 30 - 50 employees;
- Bachelors degree in Human Resources, or related filed preferred;
- Minimum 5+ years of Human Resource.
THÔNG TIN KHÁC
- Thời gian làm việc: 08:00 - 17:00 (Monday to Friday)
- Ngày nghỉ: Paid time off: 17 days/year
- Phương thức làm việc: Work from home
Quyền lợi/Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chăm sóc sức khỏe
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm

Việc làm liên quan

Trợ lý Giám đốc Công ty TNHH Bất động sản Nam Thiên (Nam Thiên Group)

Chuyên viên Hành chính (Kiêm Thư ký HĐQT) Công ty Cổ phần Tư vấn Thiết kế Xây dựng Quốc tế Việt Pháp (VFCONS)

Nhân viên tuyển dụng Công ty TNHH VN Network

Nhân viên Hành chính, Pháp lý Công ty TNHH CN Agency

Kế toán tổng hợp Văn phòng công chứng Nguyễn Thành Mỹ

Tuyển dụng Thư ký nghiệp vụ Công chứng Văn phòng công chứng Nguyễn Thành Mỹ

Chuyên viên tuyển dụng Công ty Cổ phần Đầu Tư Phát Triển Sohee Hàn Quốc

Thực tập sinh Hành chính nhân sự Công ty Cổ phần Tập đoàn Công Nghiệp Việt

Nhân viên Hành chính, Pháp lý Công ty TNHH Dịch vụ tư vấn kinh doanh VNOCEAN

Nhân viên Hành chính, Nhân sự Chi nhánh Bình Dương - Công ty Cổ phần Holdings Tràng An

Nhân viên Admin hành chính tổng hợp Công ty Cổ phần IPP Group

Hành chính nhân sự Công ty Cổ phần Tư vấn và Thiết kế kiến trúc Kiến Group

Nhân viên Hành chính nhân sự, Lễ tân (Làm việc tại Long Thành - Được đào tạo) Công ty Cổ phần Đầu tư Thương mại Nhật Tiến

Thực tập sinh Hành chính nhân sự Công ty Cổ phần Dược phẩm G Pharmacy+

Nhân viên Hành chính Lễ tân, Chăm sóc khách hàng (Quý II.2025) Công ty Luật Trách Nhiệm Hữu Hạn Một Thành Viên Nguyễn Trang

Payroll Intern Công ty TNHH Tư vấn Phạm & Các Cộng Sự
© NhanSu.vn
Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM
Địa chỉ KD: 19 Nguyễn Gia Thiều Phường Võ Thị Sáu, quận 3, TP. Hồ Chí Minh
Email: info@nhansu.vn
Điện thoại: (028)39302288 - Zalo: 0932170886
CHỦ QUẢN: CÔNG TY TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.
Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.
Chịu trách nhiệm chính: Ông Bùi Tường Vũ

