Tuyển mới Administration, HR Manager

Mức lương: Thương lượng

Kinh nghiệm: 3 năm

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Thành phố Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: 27/06/2020

Trình độ: Trung cấp

Mô tả công việc

  • Check and prepare monthly payroll
  • Handle whole recruitment and selection process
  • Bridge management and employee relation by addressing demands, grievances or other issues
  • Ensure legal compliance
  • Preparing all HT letter LOA, confirmation, promotion, warning, complimentary
  • Supervise and coordinate with management with third parties:
    • to ensure smooth the customizable import/export business
    • to maintains office services by organizing office operations and procedures
  • Be knowledgeable about the law
  • Other HR duties

Yêu cầu ứng viên

  • English excellent written and verbal communication skills, excellent listening skills;
  • Ability to present information to groups as well as individuals;
  • Ability to multi-task and meet deadlines while fielding many interruptions;
  • Experience using MS Office applications to develop reports, spreadsheets, & presentations;
  • Ability to handle repetitive work;
  • Strong attention to detail, strong problem resolution skills and negotiation skills;
  • Ability to build strong relationships and credibility with employees, this position requires strong managerial abilities to build and desire to work under pressure of deadlines and manage multiple priorities and maintain attention to detail;
  • The ability to handle confidential information appropriately and ethically is critical to this position;
  • Minimum of 5 - 7 years of progressive HR Supervisory experience preferred. Plant based/manufacturing experience; 24/7/365 operations preferred. Proven ability to manage the HR over of 30 - 50 employees;
  • Bachelors degree in Human Resources, or related filed preferred;
  • Minimum 5+ years of Human Resource.

THÔNG TIN KHÁC

  • Thời gian làm việc: 08:00 - 17:00 (Monday to Friday)
  • Ngày nghỉ: Paid time off: 17 days/year
  • Phương thức làm việc: Work from home

Quyền lợi/Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm
0  |  0
Công Ty TNHH Công Nghệ Ascenx (Việt Nam)
Quy mô: Chưa cập nhật Đơn vị 5B tầng 5, Tòa nhà xưởng tiêu chuẩn, đường số 14, Khu, Phường Tân Thuận Đông, Quận 7, TP Hồ Chí Minh Quốc gia: Chưa cập nhật
Thông tin tuyển dụng
Ngày đăng tuyển: 28/05/2020
Ngành nghề: Nhân viên Hành chính
Cấp bậc:Mới tốt nghiệp
Số lượng:Chưa cập nhật
Giới tính:Không yêu cầu
Độ tuổi: 30 - 50 tuổi
Nơi làm việc: Thành phố Hồ Chí Minh

Việc làm liên quan

© NhanSu.vn

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM

Địa chỉ KD: 19 Nguyễn Gia Thiều Phường Võ Thị Sáu, quận 3, TP. Hồ Chí Minh

Email: info@nhansu.vn

Điện thoại: (028)39302288 - Zalo: 0932170886

fb  tiktok  youtube

CHỦ QUẢN: CÔNG TY TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Chịu trách nhiệm chính: Ông Bùi Tường Vũ

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
THƯ VIỆN NHÀ ĐẤT
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...