Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Tuyển gấp HR Supervisor

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 11/12/2019
Địa điểm: An Giang
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
11/12/2019
Địa điểm
An Giang
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

PRIMARY RESPONSIBILITIES INCLUDING BUT NOT LIMITED TO
1. Making monthly payroll, Seabank list, Cash lish of staff
2. Making monthly resigned payroll of staff
3. Preparing monthly pay slip for staff
4. Explain company’s policy which related to salary of employee
5. Update salary on fisrt of every year (after have KPI amount) for all staff
6. Report for Bonus and bonus end of year
7. Making PIT, Trade uninon payment every month
8. Summary PIT ( 12 months) for all employees and making refund tax amount and send to Acc dept
9. Register PIT number for all employee
10. Contact to websites to recruit staff
11. Making payment for unuse annual leave every year
12. Control OT tracking of staff
13. Apply visa, temporary resident card and work permit for foreigner employee, renewal when expired
14. Making Power of Attorney every yearand contact to service to make Visa 3 month and legalization for document which apply for work permit
15. Probation contract, Labor contract for staff
16. Probation contract evaluation, re – new labor contract evaluation for staff
17. Control Attendant file of staff to make KPI evaluation in end of every year
18. Prepare all document to KPI’s evaluation for all employee every year
19. Control name list of pregnant, maternity leave, take care child under 12 months
20. Issue special ID card ( work 7 hours/day) for pregnant
21. Prepares insurance of social, health and un-employment form and register at Insurance Social Dept. for employees;
22. Conduct the payment of SHUI for Provincial Social Insurance Department;
23. Often check resigned worker, pregnant leaving and other leaves related to mandatory insurance
24. Renew heath card, new insurance book if worker change their personal information, health card
25. Receive pamphlet from Insurance Social Dept (social insurance book), check and distributed to staff. Submitted the pamphlet to Social Insurance Dept when staff resigned.
26. To provide a monthly/quarterly/yearly to Industrial zone management, labor department and local police
27. Update labor law and preparing report to the company, prepares announcement if necessary
28. To provide necessary document and represent the company’s when external auditor visited
29. Making CAP for customer (if any)
30. Superviser and support for all task of HR staff
31. Other task as company’s assignment

 

Yêu cầu ứng viên

- Fluent in English.
- Has experience in the same position.
- We're pleased to train you more!
- Optimistic thinking and be ready to learn.

Quyền lợi/Phúc lợi

- Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws
- Professional, dynamic working environment
- Month 13th salary

Địa điểm làm việc

  • Tỉnh An Giang
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Lô K, khu công nghiệp Bình Hòa, Xã Bình Hòa, Huyện Châu Thành, An Giang
Thông tin công ty
Tên công ty: Công Ty Tnhh Oriental Garment An Giang
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Lô K, khu công nghiệp Bình Hòa, Xã Bình Hòa, Huyện Châu Thành, An Giang
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
11/11/2019
Cấp bậc
Nhân viên
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 11/11/2019
Cấp bậc: Nhân viên
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Khu vực
An Giang

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A, Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, phường Phú Nhuận, TP. HCM

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...