Tuyển dụng Trợ Lý
Mô tả công việc
- Assist the CEO with daily admin tasks that include managing an active calendar, arranging travel itineraries, agendas, and documents for meetings.
- Assist the CEO in coordinating/managing multiple projects (consulting, solution implementation, marketing, investment, etc.)
- Prepares for the meetings, designates, and follows up on assigned action item
- Provide assistance as needed to front desk operations to include but is not limited to, answering phones, accepting packages and other deliveries, greeting and communicating with partners, customers, guests.
- Work directly with senior-level staff both internally and externally.
- Perform other duties as assigned.
Yêu cầu ứng viên
- Proficiency working with GSuite (Google docs, sheets, slides, calendar) and MS Office (PowerPoint, etc.)
- Fundamental task/timeline/project management skills
- Desire to be proactive and create a positive work environment for others
- Prior administrative experience, or excellent organizational skills
- Ability to learn new things fast with minimum guidance
- Detail-oriented
- Good English is preferred
Quyền lợi/Phúc lợi
- Discussed in the interview
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hồ Chí Minh
Quy mô: | 200-499 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Khu đô thị Sala, 77 Nguyễn Cơ Thạch, Phường An Lạc Đông, Quận 2, TPHCM |
Tên công ty: | Công ty Cổ phần Gia Khánh Decor |
Quy mô: | 200-499 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Khu đô thị Sala, 77 Nguyễn Cơ Thạch, Phường An Lạc Đông, Quận 2, TPHCM |
Ngày đăng tuyển: | 20/02/2021 |
Cấp bậc: | Mới tốt nghiệp |
Học vấn: | Trung cấp |
Số lượng tuyển: | 0 |
Độ tuổi: | Không yêu cầu |
Giới tính: | Không yêu cầu |
Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi