Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Tuyển Customer Service Representative

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 28/02/2021
Địa điểm: Hà Nội
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
28/02/2021
Địa điểm
Hà Nội
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

* To provide customer care:
- Collect and provide holiday plans and volume forecasts for both Customers' public holidays and Vietnamese public holidays or special days that the company holds an event.
- Follow up pro-actively with production to "warn" customers on the delivery status and delivery difficulties.
- Support Customer Service Manager and Customer Service Team Leader to develop and implement customer reward activities such as Tet, Christmas gifts.
* To handle customer requests/ complaints and propose a solution
- Filter and assign requests to the relevant team/person.
- Monitor and follow up on the progress of resolving requests.
- Ensure requests are handled properly and on-time
- Raise a voice and/or alarm the CS Executive if there are any critical customer-related matters.
- Propose solutions to customer requests/ complaints.
* To manage customer database and customer relationships
- Update and maintain the customer information records, contact list.
- Develop and maintain customer relationships.
* To support Production and other departments in customer-related matters
- Contact and inform customers in any production matters that Production requires such as bad inputs, instruction clarification, wrong quantity, additional editing charge, etc.
- Support Production in checking any order related matters such as instruction, input.
- Support Production in downloading, uploading, and order creation properly and on-time.
- Transfer finished materials to customers in case it cannot be transferred via systems
- Contact and inform customers in any system matters that System/IT requires such as system errors, system upgrade, system feature launch, etc.
- Contact and inform customers of any billing matters that Accounting requires.
- Greet new customers
- Implement seasonal customer-related production workflow.
- Propose a solution for improvement of IT infrastructure and system for customer service activities.
* Others related tasks as assigned
- Support Customer Service Manager and Customer Service Supervisor in conducting customer satisfaction surveys, analysis issues, and propose action.
- Support Customer Service Manager and Customer Service Supervisor in provide on-job training, coaching, mentoring to the team members.
- Identify areas for quality management optimization/improvements and promote improvement activities of department working processes, workflows.
- Ensure customer service standards are aligned with the corporate standards/values

Yêu cầu ứng viên

- Education: University degree in English, Customer Service, Marketing & Sales, etc... are preferable
- Experience: At least 6 months - 1 year of working experience with customer service and/or marketing and sales, English speaking…
- Experience with quality assurance and quality management for graphics and photos is an advantage.
- Languages: Excellent English skills, especially speaking and writing skills. Fluent in Vietnamese.
- Good communication skills.
- Patient personality.
- Self-motivated with strong team skills, a high degree of punctuality.
- Hard-working and good health.

Quyền lợi/Phúc lợi

- Discuss during the interview

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hà Nội
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Công nghệ thông tin, Nhóm nghề khác
Địa chỉ: Tầng 7, tầng 11, Tòa nhà Hàn Việt, 203 Minh Khai, Phường Minh Khai, Quận Hai Bà Trưng, Hà Nội
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Esoft Vietnam
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Công nghệ thông tin, Nhóm nghề khác
Địa chỉ: Tầng 7, tầng 11, Tòa nhà Hàn Việt, 203 Minh Khai, Phường Minh Khai, Quận Hai Bà Trưng, Hà Nội
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
02/02/2021
Cấp bậc
Nhân viên
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
1
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 02/02/2021
Cấp bậc: Nhân viên
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 1
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Khu vực
Hà Nội

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...