Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Trưởng Phòng Nhân Sự (ADM-HR Manager)

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 8 năm
Hạn nộp hồ sơ: 05/04/2020
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
8 năm
Hạn nộp hồ sơ
05/04/2020
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

1/ GENERAL REQUIREMENTS
- In charge of ADM/HR management of the Company
2/ WORK RELATIONSHIP
- Under direct supervision of the BOM
- Working activity by reporting progress of ADM/HR data to BOM
3/ DUTIES
· ADM Tasks
- To draft administrative document correspondences of the company and Vietnam law (Investment license ….)
- Manage to maintain all files of employees, all correspondences related to each work project and administrative documents.
- Get in touch with civil organizations (social insurance, HEPZA, BIZA, Ministry of labor - invalids and social affairs, Labor and social welfare service, Inspection section,…) as required tasks.
- Execute other tasks as per requests of BOM or other department related to administration duties.
- To control the mobilization and current site location.
- To follow up the insurance contract (for expat, Vietnamese, property, vehicle…)
- To review for approval Internal Memo.
- To manage all kind of disciplinary, reward, transfer and promotion.
- To solve and Implement the stop working process base on current Viet Nam labor law.
- To follow up for cases: sign new labor contract after probation period, renew labor contact.
- Control other task of ADM-HR Department
· HR Tasks
- Handle and arrange all works / tasks of the Department
- Manage HR data (recruitment, employees on work, individual data, process of work, training, commendation, discipline, salary, annual leaves, leaves without pay)
- To draft administrative document correspondences of the company and Vietnam law (Company labor regulations, Collective agreement ….)
- Maintain files of resigned employees
- In charge of recruitment and training plan fixed by the Company
- Follow up staff sent to each work project
- Maintain all files of employees
- Establish benchmark of employee progress
- Ensure comprehend and update of salary grid/position.
- Ensure all departments have manager and reports are issued concerning activity of such departments.
- Managing the Annual Individuals objectives for each employees
- Managing the yearly job appraisal (twice a year)
- Involving in KPIs and bonuses
4/ AUTHORITIES
- To guide the Company to strictly observe Vietnam regulations
- To submit applicant for training to enhance competency
- Recruiting manpower for all departments
- Enforce all company staffs to follow company regulation strictly, disciplinary action to offender according to BOM decision.
- To report all activities weekly all the above mentioned topics strictly to BOM.

Yêu cầu ứng viên

1/ Education:
- Graduated from University or M.A.
2/ Experience:
- 10 years
3/ Training:
- Economics.
- Foreign Language.
- Law.
- SHE.
4/ Skills:
- Advanced knowledge of software operations.
- Compulsory language skills: fluent in English (written, spoken)

Quyền lợi/Phúc lợi

- Trao đổi khi phỏng vấn 

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Lô B1, Đường số 2 ,Khu Công nghiệp Bình Chiểu - Phường Bình Chiểu - Thành phố Thủ Đức - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Vivablast Việt Nam
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Lô B1, Đường số 2 ,Khu Công nghiệp Bình Chiểu - Phường Bình Chiểu - Thành phố Thủ Đức - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
06/03/2020
Cấp bậc
Trưởng nhóm/Giám sát
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
30 - 45 tuổi
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 06/03/2020
Cấp bậc: Trưởng nhóm/Giám sát
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: 30 - 45 tuổi
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A, Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, phường Phú Nhuận, TP. HCM

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...