Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Trưởng Bộ phận Lễ Tân

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 23/11/2020
Địa điểm: Đà Nẵng
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
1 năm
Hạn nộp hồ sơ
23/11/2020
Địa điểm
Đà Nẵng
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

- To ensure SOPs are in line and followed by the team
- To welcome arriving and escort VIPs and bid farewell upon their departure
- To check and ensure that all rooms / suites assigned for VIPs are in good order and respective amenities are placed in prior to their arrival.
- To maintain close contact with guests to build up good relationships especially with return guests.
- To ensure that Guest History records are up-dated, accurate and organized in the system
- To ensure guest comments are followed up and acted upon without delay.
- To handle guests’ complaints, when necessary, concerning services of all areas of operation and followed up and corrective action is taken as soon as possible.
- To ensure effective communication and coordination within the Front Office and with other departments.
- To ensure that room occupancy forecast is not overbooked by the Reservation’s staff and to maximize room revenue.
- To maximize revenue and occupancy to the best of his / her ability and to suggest ways to make improvements, through training, control and management of room inventory.
- To update all manuals, policies and procedures, when required.
- To ensure all cash transactions handled by the Front Office personnel are done according to the guidelines set by the Director of Finance.
- To prepare the budget and all reports related to FO section
- To check and ensure that all rooms / suites assigned for VIPs are in good order and respective amenities are placed in prior to their arrival.
- To carry out regular training in order to ensure the highest levels of performance are maintained at all times.

Yêu cầu ứng viên

- Minimum 3 years of experience as Front Office Manager in luxury 5* Hotel/ Resort background
- Excellent in verbal and written skills in both Vietnamese and English.
- Expert in problem resolution skills, budget, manpower and expense management.

Quyền lợi/Phúc lợi

- Attractive salary and benefits
- Service charge as per Company’s policy
- 13th month salary
- Good opportunity for learning and development
- 12 annual leaves
- 8 days off per month
- Duty meal, uniform and parking provided by Company
- Yearly company Outing trip
- Insurances as per law
- Other benefits will be shared in the interview

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Đà Nẵng
1  |  0
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Khu du lịch Xuân Thiều - Phường Hoà Hiệp Nam - Quận Liên Chiểu - Đà Nẵng.
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH ODK Mikazuki Việt Nam
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Khu du lịch Xuân Thiều - Phường Hoà Hiệp Nam - Quận Liên Chiểu - Đà Nẵng.
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
24/10/2020
Cấp bậc
Khác
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 24/10/2020
Cấp bậc: Khác
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Khu vực
Đà Nẵng

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...