Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Temporary HR Staff (8 Months)

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 22/11/2018
Địa điểm: Hà Nội
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ
22/11/2018
Địa điểm
Hà Nội
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

** HR duties 
- Screen CV for each interview, contact candidate for all rounds of interview, keep record of all results as internal control request 
- Make offer letter, labor contract, Prepare stationery, prepare ID & account for software, credit card, hand phone, sim card, name card, taxi card, PC/ lab top, table, for new comer 
- Register PIT code, register staff's dependants for deduct PIT, apply compulsory insurance for new comer, apply Wellbe health care insurance, medical service for Foreigners
- Prepare training material and training all company policies to new comer: IKV labor Regulation, use and preserve company property,… 
- Follow up daily staff timesheet, check & calculate monthly staff overtime claim 
- Monthly calculate salary, remuneration, 
- Monthly check bank statement, Foreigners claim expenses, collect invoice for these expenses then calculate and declare PIT to tax
- Make a raising wage decisions/Annex of labor contract for all staffs according to result of evaluation 
- Check payment requests of Managers relating to business trip and entertainment, get invoices and amend invoice if needed 
- Calculate and declare PIT to tax monthly 
- Do finalization of PIT to tax yearly. 
- Follow up and prepare HR decisions, legalize all company expense and avoid non-CIT case 
- Make program, agenda for company events: company year-end party, welcome or farewell party 
- Make all docs relate to terminate labor contract with resign person according to Vietnam Labor regulation, support Foreigners to move belonging, housing liquidation matters when terminate their assignment 
- Do 5S, maintain daily to keep this activity in daily routine. 
- Support and liaise with PIC in Hochiminh office for personnel tasks. 
- Other jobs as assigned….

Yêu cầu ứng viên

+ Female, Vietnamese citizen, University degree. 
+ At least 2 years’ experience in HR job. 
+ Good English skills, MS. Office 
+ Careful, responsible, flexible, good communication and self-motivated. 
+ Available working ASAP 
 

Quyền lợi/Phúc lợi

- Working from Monday to Friday, from 8.30 am – 5.00 pm; 
- Bonus as company regulation 
- Full package of Social Insurance as to Labor law. 
- Having health check once a year; 
- Another Company Health Insurance 
- Annual leave.

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hà Nội
1  |  0
Quy mô: 20-49 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Phòng 902B, Số 23 Phan Chu Trinh, Phường Phan Chu Trinh, Quận Hoàn Kiếm, Hà Nội
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Inabata Việt Nam
Quy mô: 20-49 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Phòng 902B, Số 23 Phan Chu Trinh, Phường Phan Chu Trinh, Quận Hoàn Kiếm, Hà Nội
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
23/10/2018
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Nữ
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 23/10/2018
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Nữ
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Khu vực
Hà Nội

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A, Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, phường Phú Nhuận, TP. HCM

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...