Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Senior Administrative Officer

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2020
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
1 năm
Hạn nộp hồ sơ
30/11/2020
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

- Assume management responsibility for assigned services and activities of the Administrative Internation within an assigned department including purchasing, accounting, personnel, information technology, and administrative support programs and services.
- Manage and participate in the development and implementation of goals, objectives, policies, and priorities for assigned programs; recommend and administer policies and procedures.
- Monitor and evaluate the efficiency and effectiveness of service delivery methods and procedures; recommend, within departmental policy, appropriate service and staffing levels.
- Plan, direct, coordinate, and review the work plan for assigned staff; assign work activities, projects, and programs; review and evaluate work products, methods, and procedures; meet with staff to identify and resolve problems.
- Perform a variety of personnel administration functions; review suppliers evaluations; ensure accuracy and completeness; review formal documents including reprimands, suspensions, and terminations.
- Ensure department compliance with existing personnel laws and regulations; implement new laws and policies as they become effective.
- Perform various purchasing functions; review and/or prepare bid packages for equipment or supplies; oversee coordinate with Purchasing Departmental purchase orders.
- Prepare the documents signing, to translate some document as assigned and modify documents as needed.
- Oversee the maintenance supporting and trouble shooting of department information systems functions; develop and implement training programs as needed.
- Prepare agenda items; ensure completeness, accuracy, and consistency with company policies.
- Select, train, motivate, and evaluate assigned disctributors; provide or coordinate distributor training; work with employees to correct deficiencies; implement discipline and termination procedures.
- Oversee and participate in the development and administration of the annual budget; participate in the forecast of funds needed for staffing, equipment, materials, and supplies; monitor and approve expenditures; implement adjustments.
- Serve as the liaison for the assigned department with other divisions, departments, and outside agencies; negotiate and resolve sensitive and controversial issues.
- Serve as staff on a variety of boards, commissions, and committees; prepare and present staff reports and other necessary correspondence.
- Provide responsible staff assistance to assigned department head.
- Conduct a variety of organizational studies, investigations, and operational studies; recommend modifications to existing departmental programs, policies, and procedures as appropriate.
- Attend and participate in professional group meetings; stay abreast of new trends and innovations in the field of public administration.
- Respond to and resolve difficult and sensitive citizen inquiries and complaints.
- Perform related duties as required.

Yêu cầu ứng viên

- The following generally describes the knowledge and ability required to enter the job and/or be learned within a short period of time in order to successfully perform the assigned duties.
- Bachelor's degree 3-4 years experiences in Sales or Administrative
* Knowledge of:
- Principles of business letter writing and report preparation.
- English usage, spelling, grammar, and punctuation. Pertinent federal, state, and local laws, codes, and regulations.
- Oversee, direct, and coordinate the work of lower level staff. Select, supervise, train, and evaluate staff.

Quyền lợi/Phúc lợi

- Discussed in the interview

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 19, Khu Văn Phòng Indochina Park Tower, Số 4 Nguyễn Đìn, Phường Đa Kao, Quận 1, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Matxi Corp
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 19, Khu Văn Phòng Indochina Park Tower, Số 4 Nguyễn Đìn, Phường Đa Kao, Quận 1, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
12/11/2020
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 12/11/2020
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...