Sales Admin Supervisor

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 3 năm
Hạn nộp hồ sơ: 27/04/2020
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
3 năm
Hạn nộp hồ sơ
27/04/2020
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

Manage a sales admin team to fulfil the following work tasks:

  • Collecting data and generating reports and business analysis for sales management.
  • All activities of sales policy, costs and operations budget of the Business Department
  • Daily, Weekly and Monthly sales report.
  • Sales analysis report for sales team per region.
  • Sales force payroll, sales incentive for sales team and distributors
  • Supporting sales admin activities among sales team.
  • Assisting Sales Director in day-to-day agenda

PRIMARY RESPONSIBILITES:

  • Develop and maintain the reporting system as required time to time such as sale activities management, master data base, sale report, cost and budget control…
  • Assist direct management to build and create a report system follow up all cost implementations of sales Dept.
  • Assist Sales Director on day-to-day agenda.
  • Manage and control all promotion activities of Sales Dept.
  • Control, check and implement the sales support activities.
  • Manage and implement all sales contract
  • Check the Order Compliance of financial/payment documents
  • Assist direct management to plan and check the performance of all sale areas.
  • Monitor and push all sales areas to meet the target set as schedule.
  • Master clearly the production plan to make the proper allocation of goods for area/channel/region in line with actual goods status.
  • Coordinate with relevant departments such as logistics, accounting Dept, etc. to build up the proper delivery plan to ensure the smooth goods delivery as per company orientation.
  • Coordinate with all related section to evaluate the distributor performance nation-wide.
  • Do the stock in distributor and assess the performance of distributors periodically as per company regulations.
  • Regular visit of distributors and customers for gathering feedback.
  • To supervise, develop and support the staffs to develop the skills and qualification.

 

Yêu cầu ứng viên

Skills & Knowledge:

  • Preferably 5 year experience in the same position.
  • Logical thinking, fast and good handling problem skills and high ability to analysis
  • Able to work and think with numbers well & work under high pressure
  • Good planning and communication skills.
  • Work in accurate, hard, enthusiastic and honest manner
  • Pack office: Very good in Excel, Power Point, Word, Outlook
  • Experience with sales & management software.
  • Sales Administrator skills with customer & sales data management
  • Good skill in both writing and oral communication and very good in ENGLISH

Personality / Qualities:

  • Organized, dynamic, pro-active, self-driven, result-and solution oriented
  • Responsible and commitment toward assigned tasks
  • Autonomous and teamwork, team spirit.

Interested parties please apply in confidence with full career details, current and expected salary, contact details and quote the position on the application letter.

Quyền lợi/Phúc lợi

  •  Máy tính xách tay
  •  Bảo hiểm theo quy định
  •  Thưởng
  •  Chăm sóc sức khỏe
  •  Tăng lương
  •  Chế độ nghỉ phép
  •  Chế độ tập thể dục

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
0  |  0
Việc làm liên quan
Kế toán tổng hợp
Văn phòng công chứng Nguyễn Thành Mỹ
Tuyển dụng Thư ký nghiệp vụ Công chứng
Văn phòng công chứng Nguyễn Thành Mỹ
Chuyên viên tuyển dụng
Công ty Cổ phần Đầu Tư Phát Triển Sohee Hàn Quốc
Thực tập sinh Hành chính nhân sự
Công ty Cổ phần Tập đoàn Công Nghiệp Việt
Nhân viên Hành chính, Pháp lý
Công ty TNHH Dịch vụ tư vấn kinh doanh VNOCEAN
Nhân viên Hành chính, Nhân sự
Chi nhánh Bình Dương - Công ty Cổ phần Holdings Tràng An
Nhân viên Admin hành chính tổng hợp
Công ty Cổ phần IPP Group
Hành chính nhân sự
Công ty Cổ phần Tư vấn và Thiết kế kiến trúc Kiến Group
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Lô CN1, khu công nghiệp Sóng Thần 3, Phường Phú Tân, Thành phố Thủ Dầu Một, Bình Dương
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
28/03/2020
Cấp bậc
Nhân viên
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian

Trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

Địa điểm Kinh Doanh: Số 19 Nguyễn Gia Thiều, P. Võ Thị Sáu, Q.3, TP. HCM;

Email: info@nhansu.vn

Điện thoại: (028) 3930 2288 - Zalo: 0932170886

CHỦ QUẢN: CÔNG TY TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
THƯ VIỆN NHÀ ĐẤT
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...