Office Administrator
Mô tả công việc
- Execute HR approach for Visitor Management, Transport Management and office events/activities
- Visitor Management – Manage the overall visit plan, prepare necessary logistics and accommodation as required in collaboration with other PAs.
- Transport Management – Main POC with vendors, to ensure that transport needs for all groups of staff are effectively met according to HR guidelines and policy.
- Office Management and Administration – Ensure that office supplies are stocked and place orders whenever necessary. Execute office duties such as: ordering of name cards, locker management, issuing of helmet, raincoats and uniforms to employees, manage stock levels for these items
- Meeting Room Management – Ensure that meeting rooms are set up according to guidelines and necessary actions are taken to restore meeting rooms after each meeting
- Support coordination for all company events – not limited to location sourcing, PR/PO etc. Provide support on F&B arrangements for internal events and meetings
- Handle PR/PO and Payment matters for all services related to HR vendors and office supplies
- Collaborate with HR to identify improvement areas and implement solutions
- Administrative support to Country Manager; main focus on calendar and expense claims management
- Create and update records/databases for administrative purposes
- Design and implement office guidelines, standards and procedures to ensure clean and conducive work environments
- Budget management for office supplies and administrative expenses
- Translation for CEO's or local Management's speeches and memos from Vietnamese to English and vice versa
- In addition to the duties listed above, the position holder must carry out tasks assigned by his/ her superior that are essentially related to his/ her duties
Yêu cầu ứng viên
- A degree in Business Administration or relevant field is preferred
- Proven experience as an office administrator
- Well organised and has a "can-do-attitude"
- Good team player, able to establish rapport with internal and external stakeholders
- Good communication and great attention to details
Quyền lợi/Phúc lợi
- Máy tính xách tay
- Bảo hiểm theo quy định
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Phụ cấp thâm niên
- Chế độ nghỉ phép
Địa điểm làm việc
- Tỉnh Đồng Nai
Quy mô: | 100-199 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Đường 3B, Khu Công nghiệp Amata - Phường Long Bình - Thành phố Biên Hoà - Đồng Nai |
Tên công ty: | Công ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Schaeffler Việt Nam |
Quy mô: | 100-199 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Đường 3B, Khu Công nghiệp Amata - Phường Long Bình - Thành phố Biên Hoà - Đồng Nai |
Ngày đăng tuyển: | 08/04/2020 |
Cấp bậc: | Mới tốt nghiệp |
Học vấn: | Trung cấp |
Số lượng tuyển: | 0 |
Độ tuổi: | 25 - 35 tuổi |
Giới tính: | Không yêu cầu |
Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi