Office Administrator
Mô tả công việc
- Execute HR approach for Visitor Management, Transport Management and office events/activities
- Visitor Management – Manage the overall visit plan, prepare necessary logistics and accommodation as required in collaboration with other PAs.
- Transport Management – Main POC with vendors, to ensure that transport needs for all groups of staff are effectively met according to HR guidelines and policy.
- Office Management and Administration – Ensure that office supplies are stocked and place orders whenever necessary. Execute office duties such as: ordering of name cards, locker management, issuing of helmet, raincoats and uniforms to employees, manage stock levels for these items
- Meeting Room Management – Ensure that meeting rooms are set up according to guidelines and necessary actions are taken to restore meeting rooms after each meeting
- Support coordination for all company events – not limited to location sourcing, PR/PO etc. Provide support on F&B arrangements for internal events and meetings
- Handle PR/PO and Payment matters for all services related to HR vendors and office supplies
- Collaborate with HR to identify improvement areas and implement solutions
- Administrative support to Country Manager; main focus on calendar and expense claims management
- Create and update records/databases for administrative purposes
- Design and implement office guidelines, standards and procedures to ensure clean and conducive work environments
- Budget management for office supplies and administrative expenses
- Translation for CEO's or local Management's speeches and memos from Vietnamese to English and vice versa
- In addition to the duties listed above, the position holder must carry out tasks assigned by his/ her superior that are essentially related to his/ her duties
Yêu cầu ứng viên
- A degree in Business Administration or relevant field is preferred
- Proven experience as an office administrator
- Well organised and has a "can-do-attitude"
- Good team player, able to establish rapport with internal and external stakeholders
- Good communication and great attention to details
Quyền lợi/Phúc lợi
- Máy tính xách tay
- Bảo hiểm theo quy định
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Phụ cấp thâm niên
- Chế độ nghỉ phép
Địa điểm làm việc
- Tỉnh Đồng Nai
| Quy mô: | 100-199 nhân viên |
| Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
| Địa chỉ: | Đường 3B, Khu Công nghiệp Amata - Phường Long Bình - Thành phố Biên Hoà - Đồng Nai |
| Tên công ty: | Công ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Schaeffler Việt Nam |
| Quy mô: | 100-199 nhân viên |
| Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
| Địa chỉ: | Đường 3B, Khu Công nghiệp Amata - Phường Long Bình - Thành phố Biên Hoà - Đồng Nai |
| Ngày đăng tuyển: | 08/04/2020 |
| Cấp bậc: | Mới tốt nghiệp |
| Học vấn: | Trung cấp |
| Số lượng tuyển: | 0 |
| Độ tuổi: | 25 - 35 tuổi |
| Giới tính: | Không yêu cầu |
| Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi
Đăng xuất
Việc làm Hồ Chí Minh