Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Nhân Viên Vận Hành Kinh Doanh (Sales Operation)

Mức lương: 10 - 12 triệu
Kinh nghiệm: 2 năm
Hạn nộp hồ sơ: 08/01/2026
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
10 - 12 triệu
Kinh nghiệm
2 năm
Hạn nộp hồ sơ
08/01/2026
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Click vào đây để xem tuyển dụng Nhân Viên Vận Hành Kinh Doanh mới nhất
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

  • Multi-Team Administrative & Operational Support
    • Handle paperwork and coordinate with relevant departments (e.g., BD, Merchant Operations) to resolve operational issues promptly.
    • Manage POSM inventory and coordinate timely distribution to teams based on priority and need.
    • Consolidate business figures and coordinate with Finance and Sales Ops to perform reconciliation, calculation, and propose incentive payments, ensuring accuracy and timeliness for BD teams.
  • Sales Documentation & Process Support
    • Execute updates to sales materials (Sales Playbook, Guidelines, Scripts, etc.) based on standardized templates from Sales Operations.
    • Assist in designing and preparing materials (if required) for campaigns or specific team needs, under the guidance of management.
    • Ensure the latest versions of all documents are properly stored and distributed to relevant teams.
  • Multi-Team Data & Reporting Support
    • Update and maintain sales data for assigned teams in the system regularly (daily/weekly/monthly).
    • Provide direct support to sales teams (prioritizing Key Account & SME) in modifying and monitoring dashboards and reports as requested.
    • Verify data accuracy and assist in compiling simple reports using pre-defined templates from Sales Ops.
  • Other Support Duties
    • Participate in and take notes for internal sales team meetings as required.
    • Support other tasks as assigned by the Sales Ops Lead and Sales Managers.
  •  

Yêu cầu ứng viên

  • Qualification & Experiences
    • Bachelor’s degree in Economics, Business Administration, or a related field.
    • Preferred candidate with at least 2 years of experience in a sales administration, business support, or operational role, particularly with exposure to a Key Account/B2B environment.
    • Experience working with data, reports, and office systems (Excel/Google Sheets, CRM).
  • Skills:
    • Excellent organizational and prioritization skills, with the ability to multitask and support multiple teams with different priorities.
    • Effective communication and internal coordination skills, especially with sales teams and support functions.
    • Meticulous, responsible, flexible, and proactive mindset.
    • Basic ability to work with numerical data and a fast-learning attitude.
    • Basic design skills (Canva, PowerPoint) are a plus for supporting material creation

Quyền lợi/Phúc lợi

Thu nhập

  • Thu nhập: 10 - 12 triệu VND
  • Lương cứng: 10 - 12 triệu VND
  • Lương cứng không phụ thuộc doanh số

Quyền lợi

  • Income
    • Attractive monthly salary
    • 13th-month salary bonus
    • Meaningful ESOP program
    • Employee Referral Bonus
  • Health Care
    • Premium Health Care covered by PTI
    • Annual Health Check-up
  • Allowance
    • Parking allowance
    • Devices allowance or financing up to 50% devices cost
    • Development budget of 2.4M/year
    • Exclusive monthly discount code using Fundiin
  • Work Schedule
    • 15 annual leaves, with 1 extra day for every 3 years of working
    • Out-Of-Office Policy
    • Flexible work schedule
  • Activities
    • Monthly Town Hall
    • Bi-annual Team building
    • Learning & Training Sessions
  • Workspace
    • Spacious & modern office
    • Free-flow pantry
    • TGIF food & drink every Friday

Thời gian làm việc

  • Thứ 2 - Thứ 6 (từ 08:00 đến 18:00)
  • Linh hoạt từ thứ 2 đến thứ 6, 8h sáng đến 18h chiều

Địa điểm làm việc

  • Lottery Tower, 77 Trần Nhân Tôn, Phường An Đông, Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Công nghệ thông tin, Kinh doanh
Địa chỉ: Tầng 7, Tòa nhà Lottery, số 77, đường Trần Nhân Tôn, Phường An Đông, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty Cổ phần Fundiin
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Công nghệ thông tin, Kinh doanh
Địa chỉ: Tầng 7, Tòa nhà Lottery, số 77, đường Trần Nhân Tôn, Phường An Đông, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
09/12/2025
Cấp bậc
Nhân viên
Học vấn
Đại học
Số lượng tuyển
1
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 09/12/2025
Cấp bậc: Nhân viên
Học vấn: Đại học
Số lượng tuyển: 1
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Ngành nghề liên quan
B2B sales Kinh doanh
Kỹ năng cần có
- Thành thạo tin học văn phòng Word, Excel, Powerpoint Kỹ năng giao tiếp Kỹ năng lập kế hoạch Kỹ năng viết báo cáo Kỹ năng giải quyết vấn đề Theo Dõi Hiệu Suất

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A, Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, phường Phú Nhuận, TP. HCM

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...