Nhân Viên Quản Lý Dữ Liệu (Data Analyst)
Mô tả công việc
- Proposing and tracking Customer Care program to enhance customer satisfaction, customer loyalty & retaintion: Top VIP/Active/Sleeping New customer aquisition
- Customer Experience Management: Identification customer touch point; Analysis, Implemetation of measures and report of results
- Work alongside Brand Marketing team to support with store-level email marketing to drive footfall, including localised offers and event invites
- Working closely with Call Center team to get customers feedback, analysis and solve customer queries.
- Conducting Customer Survey for ensuring customer service quality meet with luxury standards
- Customer Commitment: Monitoring of Customer Complaint, Customer Satisfaction Goodwill maintenance.
Yêu cầu ứng viên
- Bachelor’s degree in Marketing, or General Business preferred.
- 2-3 years business experience MKT/CRM department of Luxury Hospitality/Luxury Retail Intermediate English and Vietnamese
- Advanced proficiency with Word, Access, PowerPoint and Excel is essential.
- Experience with marketing database platforms and campaign management tools required.
- Miticulous and result-oriented.
Quyền lợi/Phúc lợi
- Discuss during the interview
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hồ Chí Minh
Quy mô: | 100-199 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | tầng 3, tòa nhà Centec, 72-74 Nguyễn Thị Minh Khai, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, TP Hồ Chí Minh |
Tên công ty: | Công ty TNHH Thời trang & Mỹ phẩm Duy Anh |
Quy mô: | 100-199 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | tầng 3, tòa nhà Centec, 72-74 Nguyễn Thị Minh Khai, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, TP Hồ Chí Minh |
Ngày đăng tuyển: | 21/12/2020 |
Cấp bậc: | Mới tốt nghiệp |
Học vấn: | Trung cấp |
Số lượng tuyển: | 1 |
Độ tuổi: | Không yêu cầu |
Giới tính: | Không yêu cầu |
Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi